Salam....
Wah wah wahh.... masuk tahun baru 2011 ni rasanya ramai yang 'poket penuh'...! 
Maklumlah lepas BONUS...! Ada member aku bonus 7 bulann..!
Selamba je boleh sambar NIKON D90 cashhh woh...!!!
Alhamdulillahh.. rezeki masing-masing. Kawan-kawan tumpang gembira he he...



So mungkin sebab duit bonus yang tak tau nak buat apa, anak-anak pun dah selesai masuk sekolah,
lepas tu takut duit berlumut dalam bank plak.. 
tengok analysis keyword untuk HARI INI sahaja 
"panduan tender nombor kenderaan"
duduk carta paling tinggi...! 

bukan BELI nomborr.. TENDER tuhhhhhhhh!!
beli tu murah lagi laa.. rasa RM210 dah boleh beli. 
Tapi TENDER tu bleh sampai tahap ribu ribannnn tuhh..!!
Barangkali yang tender-tender no ni pun bukan orang2 yang makan gaji... 
tapi orang-orang yang 'beri gaji'  hu hu.
Nak tahu tahap mana ribu riban orang sanggup tender no plat kereta tu KLIK SINI.
Ada yang sanggup tender sampai harga melebihi suku juta beb!

Aku pun setakat ni dah pernah 2 kali beli nombor plat kereta. Means pergi JPJ
dan sambar mana-mana nombor yang ada..
Tak le dapat nombor cantik.. 
tapi bleh la dapat nombor yang cantik sket antara yang dah tak cantik.. 
boleh laa buat geli-geli.....he he he

11 sweet comments:

MrS. F!zA said...

heheh buat geli2 eh? kak, kami pon numbr beli..ok la buat syiok sendiri kan.. hahaha..dh lma ngidam no 212 tp tk kesampaian bila hubby p sna org JPJ ckp numb tu mmg org akn tender hrga pon mmg ribu riban la.. hahaha trus beli numb yg dh siap bungkus n jual..so kami tapau jela..haha.

Ciklinn said...

hihihhihihih berduyun2 org nak tender kan.... tapi bila dikenang ada harga yg sampai leh dpt sebijik keto tu yg tahk tahan tu...\

apa???? 7 bulan gaji..... besttnyerrrrrr

zura@iwan said...

hmm...ku x penah beli no keta pon..sbb keta semua yg 2nd je..ngee

wahida said...

teringin jugak nak beli no plat keta...mahal x sis?

*∽ IZAN ∽* said...

Re Fiza :
Ahaaa.. best aa tinggal tapau je. K.Izan pun ader gak terbace org beli no plat yg orang tender tapi tak jadi beli.. bleh tanya kat kaunter cuma no je outdated sket.. k.izan selalu lupa nak tanya no2 cam tu huhu

*∽ IZAN ∽* said...

Re Ciklin.
tu laa.. paling tinggi satu nombor RM300K..!! giler ke aperr.. isk isk iskkk

*∽ IZAN ∽* said...

RE zura :
ok apa.. izan beli nomo pun bila trade in keta nomo tu tak amek pun.. trade in sekali.. hu hu

*∽ IZAN ∽* said...

Re Wahida..
RM 200 kalau nak beli nombor dik :D

e.l.i.z.@ said...

7bulan bonus?? perghhhh mmg sedap tul..terus leh renovate 1 umah hehhe..

sebut JPJ ni eli terus tingat projek masters eli ni..belum start buat 1 benda pun lagi ni..adusss malasnyeee

neway thanx for link, at least eli blh buat rujukan utk my thesis hehe

Sharinginfoz said...

seronoknya kalau dapat bonus banyak2 kan

eelobor said...

hobi manusia pelik2 kan? sanggup berhabis semata2 kerana minat. bagi aku lak, tengok yang mana keperluan & keinginan. itu lebih penting