Last week celebrate bufday Danish ngan sepupu sepupu Danish.  Rentetan dari majlis makan2 bulan lepas kat rumah Along, bulan ni bufday Danish & since semua adik beradik Abang ada kat sini so buat jugak gathering kecil kecilan.

 Ben 10 @ Oreo shock cake
Danish & Dania, Along, Angah, Alang & Alya
Aksi potong kek ala-ala nak jatuhkan hukuman.. kui kui kui
Danish ngan basikal baru... basikal lama dah 2 tahun berjasa.. dan saiznya pun dah tak sesuwai untuk susuk Danish yang dah makin besar.
Dania ..? tumpang sekaki... consider advance hadiah bufday Dania tahun ni sekali hu hu hu.
Petang tu jugak lepas dapat 'hadiah', tak sampai sejam Danish dah 'terjun' parit besar seberang jalan depan rumah! Tau-tau balik dah menangis mengadu jatuh parit! Seb baik la Danish tak luka sangatt.. dalam pada tu kemain seronok sebab dapat geng-geng basikal baru! hu hu hu


 Menu ringkas petang ... Soto/ bihun sup
Soto yg sedia untuk di ngap!
 Along siap buatkan muffin lagii.. ma kasehh daun keladi Along!
        
  Menu Malam ~ Steamboat + nasi campur
        

 All of us + Along belakang camera + Mak Lang & Fahim kat kampung.
Terima kasih semua yg sudi memeriahkan majlis Danish.... muahhhhh!!

7 sweet comments:

Gieyana said...

hepi belated besday utk Danish yer...owhhh cake Ben10 yg sungguh cute! daku pon suka...anakku mmg lagi suka...hehehe

☆ lieya latif ☆ said...

wah meriah betul izan...mcm2 menu ade..dari soto sampai ke steamboat.....lapo aku tgk hah heheeheh....

seronok laa si danish.....sampai jatuh longkang hah...takpe2, budak nak besar mmg kene jatuh dulu....jatuh tu kan pengalaman....

noor said...

eppy besday danish..semoga sihat sentiasa dari untie....izan dapnye steamboat tu....tumpang tengok jee laaa hehehehe....

♫♪ Cik Puan Mimi ♫♪ said...

wah bestnya .. ada kek ben10, kalau farhan nampak mesti dia yang lebih teruja..

apapun happy birthday danish sekali lagi.. semoga jadi anak yang soleh dan bijak pandai

~~ciklinn~~ said...

hepi besday sayang...semoga pjg umur murah rezeki yer..aminn..

waaaaaaaa sedappnyer menu2... tak tahannnn

Name: Kak Wah said...

cantiknye kek danish.. happy belated birthday..moga membesar dengan sihat. soto ngan steamboat pun nampak yummy. bila la nak merasa..

umeboshi said...

omedetou danish..best nye, dah terror ngayuh basikal 2 tayar jek. errr...mama danish, mana tudung? kui kui..