Salam..
Tahniah buat Angkasawan Negara, Dato' Dr Sheikh Muszaphar kerana
bakal menerima cahaya mata sebelum hujung tahun ini.. InsyAllah...!!
Isteri beliau, Dr Halina di sahkan hamil 12 minggu. Alhamdulillah. 
Semoga segalanya berjalan lancar.. aminnn..!


PETALING JAYA: Isteri Angkasawan Negara, Datuk Dr Sheikh Muszaphar Shukor Sheikh Mustapha disahkan sedang hamil 12 minggu.
Menurut laporan akhbar, Sheikh Muszaphar ketika mengesahkan berita tersebut berkata, beliau bersama isteri, Dr Halina Mohd Yunos serta keluarga kedua-dua belah pihak berasa cukup gembira.
“Sukar untuk saya gambarkan perasaan tetapi saya bersyukur dengan zuriat daripada Allah dan ini hadiah yang terbaik untuk kami,” katanya, Sabtu.
Sheikh Muszaphar turut memberitahu beliau mengimpikan anak yang ramai iaitu 10 orang.
Pasangan ini berkahwin pada 10 Oktober 2010.
sumber : myStar

8 sweet comments:

MéuzAngelo™ XXIII said...

rasenye macam baru je dorang kawen..
dah hamil.. laju betul dia ni.. huhu :p

ibuayahdamia said...

baru 10/10 aritu kawen...dah peknen yer..almaklum ler..doktor..mestilah cepat kan...hehe..ader kena mengena kah??

eelobor said...

Alhamdulillah, belum ada anak & cucu dah dapat dato. yang nie datok belum ada cucu la kiranya

Gieyana said...

cepat tul kan..rezeki tue..:D

*∽ IZAN ∽* said...

Re MeuzAngelo : *perrghh namerrr.. tergeliat nak nyebut keh keh keh*
Alhamdulillahhh.. rezeki cepattt. Mungkin faktor usia kottt

*∽ IZAN ∽* said...

RE AYu : Doktor.. harus ada kena mengena..! Dia tau nak atur 'plan' tuu...huhu

*∽ IZAN ∽* said...

Re Eelobor :
Tu lahh.. I nak tumpang jadi 'Datin' tunggu la cucu sulung kuar.. huhuhu

*∽ IZAN ∽* said...

Re Gieyana :
tu laa.. cepattt. OK la tuu.. nak tunggu apa lagi kann