Salam..
Tahniah kepada ANA RAFALI kerana di nobatkan sebagai 
JUARA AJL ke 25 dengan lagunya Tolong Ingatkan Aku.
Walaupun keputusan yang agak " WOW..!"
Juara memenangi RM35,000 tunai beserta TROFI





keputusan lain

Persembahan Terbaik: 
Hanyut ~ Faizal Tahir
RM 10,000 + Trofi

Vokal Terbaik : 
Noktah Cinta ~ Hafiz AF
RM 10, 000 + Trofi

Tempat Ketiga : 
Noktah Cinta ~ Hafiz AF
RM 12, 000 + Trofi

Naib Juara :
 Drama King ~ Meet Uncle Hussain dan Black
RM15,000 + Trofi

Juara : 
Tolong Ingatkan Aku  ~Ana Raffali
RM 35,000 + Trofi

Highlight :



Suka sangat persembahan Dato' Siti Nurhaliza yang menyampaikan 
gabungan beberapa buah lagu. Kalau dia masuk AJL CONFIRM dialah JUARA....!!

Paling tak boleh blah dialog Ally Iskandar & Faizal Ismail


Mind your language

Ally : WHAT is your NAME ?
Faizal : My name is FAIZAL
Ally : WHO is Faizal ?
Faizal : Faizal IS mail

Faizal : WHAT is your NAME ?
Ally : My name is Ally 
Faizal : Who is Ally "
Ally : Ally IS kandar..

HA HA HA..!
Of course diaorang live dialog lagi best laa.. Memang sengal la diaorang nih..!


Apapun tahniah buat semua pemenang dan peserta peringkat AJL 25 malam ni!

6 sweet comments:

☆ lieya latif ☆ said...

ramai gak kan tak puas ati ana rafali menang heheheh...mcm2 hal dieorg nie...aku layan gak ...tapi cam bosan sikit ar...tahun lepas punye plak yg best....ape2 pun faizal tahir masuk air tu aku suke haahahaha

eelobor said...

kat twitter, ada beberapa orang yang tak senang ngan gelagat 3 penyampai tuh. bagi saya pulak, gabungan mereka ok dan mantap jer

*∽ IZAN ∽* said...

Re Lieya :
tu laa.. aku pun tak de la rasa teruja ngan result tu.. tapi terima je lah seadanya. persembahan byk gak yg mantap2 huhu

*∽ IZAN ∽* said...

Re Eelobor :
Ntahhnyer.. pasa saya pun ok ok jee.. tapi diaorang nak lawak yg lebih educated kot.

lawak diaorag tu pun byk maksud tersiratt.. kena fikir sendiri kui kui kui

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

ramai x puas ati ek ana menang..hikss..sy x minat sapa2...

mmg ada lawak gk pgacara FB & Ally tu..haha

azura samsuddin said...

zura bajet FT menang tapi xpelah xde rezeki die... tp Ally n FBI mmg lawak x hengatlah...