Salam..
I'm OFF to PENANG. Ad-hoc schedule. Today untill tomorrow. System Mantenance.

Sebenarnya dah pack nak balik kampung sebab kena 'rewang' jiran punya kenduri kawen
At the end :
Mama : PENANG. Papa : PAHANG. Kids & Bibik : PUCHONG

Ngaaaaaaaaaaaaaa ~

10 sweet comments:

Ummi Dania Yasmine said...

wahhhh.....3 destinasi 1 keluarga....nak wat macamana ad hoc ni selalu wat spoil program kiter huh.....

kinna said...

takpe, sayangkan anak..tinggal2kan..hehe

Nida said...

laaa..... tiga penjuru... ada ler hikmahnya tuh.... semakin jauh semakin sayang..

*∽ IZAN ∽* said...

Tu la pasall.. tak dapek nak nolongg.. ohok!

Gieyana said...

Alooo..aloo..alooo..x nak jumpa aku ka? kekeke...x per, demi tugas tue...:)

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

kalau ayu tak sanggup tu...huhuhu

As said...

dah lama x p penang... sure x sonok kan kalo kena tinggalkan anak2

ambrynaa said...

Company ko ni x der org lain ke nak anto... Yg bujang2 ke.. wat spoil plan je..

*∽ IZAN ∽* said...

Gieyana : I wish If could see you..!! apakan daya.. nak bernafas pun tak sempat.........!!! ohokkk!

Re Ayu, ambryna & As :
memang tahap tak dapek nak nolong nih... mcm nak demam dahh.. ha ha ha

tiefazatie said...

wah...dasatnye kak..xpe2..nt kumpul balik ek..nie ifa dh wat entry khas utk akak..=)..sori lambat..

http://tiefazatie.blogspot.com/2010/06/tq-kak-izan.html

tq kak!