Salam..

" Hari ini 12 th June 2010. Ada 3 peristiwa penting pada tarikh ini dalam hidup saya
12th June 0*' ~ En Hubby masuk kerja buat kali pertama
12th June 0*' ~ Saya pula masuk kerja buat kali pertama
12th June 03' ~ Allahyarham Bapa Mertua meninggal dunia. 
Al-fatihah. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham "


Baru-baru ni ada kawan-kawan rapat tanya macamana rupa Earning Account dalam Nuffnang.
So hari ni saya paparkan sedikit 'rupa bentuk'nya.
Of course saya pun masih baru berjinak-jinak dan beramah mesra dengan En Nuffnang jadi setakat ni performance pun masih ciput macam kat bawah ni hu hu. 
Tapi takper, bak kata orang tua-tua .. never too late to learn.. betul tak  ?


Kalau tengok dalam list ni ada 3 kategori,
Buffered Earning, Metered Earning & Campaign.
InsyaAllah next entry saya akan update 'Cara-cara berkenalan dengan En. Nuffnang'.
Tapi scope untuk beginner je la itu pun atas permintaan rakan saya.... stay tune....!

3 sweet comments:

Anonymous said...

izan, saya ni xreti sgt pasal BE ni heheh dah lama xcek acc nuff tgk2 mgu lepas ada 2 BE

*∽ IZAN ∽* said...

Re Nana,
Bagus la tu.. maksudnya Nuffnang dah start keeps eyes on you! he he. Tu la.. tak pe sikit-sikit lama-lama jadi bukit kan ;)

tiefazatie said...

tahniah kak...byk dh dpt nie..ifa pun nak gak..hihi