Salam..

Gambar-gambar sekitar sekitar 
Majlis Pernikahan Angkasawan Negara, Dato Dr Sheikh Muzaphar dan Dr Halina 
yang berlansung 
di Masjid Putrajaya dan di siarkan secara lansung oleh TV3 dan
 eksklusif di rakamkan oleh aku terus dari TV he he he.

Hanya dengan sekali lafaz, Dr Halina sah menjadi isteri Dato Dr Sheikh Muzaphar

Ketika sessi menyarung cincin dan batal air sembahyang

Rasanya sepanjang majlis tak lekang senyum di bibir mereka dan tak henti2 pula flash kamera 
menyilauu..!! berkelip-kelippp..!!!

Asyik kena sakat dengan rakan taulan  je.. he he

Kegembiraan jelas terpancar di wajah Dr Halina sebaik sah bergelar ISTERI

 Gambar mereka berdua setelah sah menjadi suami isteri


 Sessi temuramah dan ucapan tahniah oleh salah seorang angkasawan dari Kanada.

Semoga perkahwinan mereka berkekalan dan berbahagia sehingga ke akhir hayatt.! Agak-agak ada can tak naik Soyus pergi honeymoon..? he he he
Nak tengok gambar-gambar lain boleh juga layari sharingInfoz

Okeh..Jangan lupa ikuti siaran berikutnya di TV3 pukul 9 malam ni yek..!

3 sweet comments:

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

memang meletup!!!...ayu pun tgk kat NONA tadi...

*∽ IZAN ∽* said...

tu la pasal. tak sabar nak nunggu kul 9 nihh he he

Sharinginfoz said...

thanks for linking to my site