Salam...
Lately aku perasan Danish suka sangat pakai getah 'tempe' tu kat tangan dia... pernah masa nak tidur aku nak tanggalkan getah tu dari tangan Danish tapi Danish yang dah mamai mamai nak tidur tu sedar dan tarik tangan dia tak kasi..

Aku pun pernah bersuara pada Abang pasal Danish dan getah tempenya tuhhh..

 Malam tadi time makan malam tiba-tiba Abang tanya pasal getah tempe tu pada Danish

Abang : Danish... kenapa Danish suka pakai getah kat tangan Danish tu....?
Danish yang tengah asyik masyuk mengunyah makanan dengan bersahaja menjawab
Danish : Iyerlahhh.... bagi HENSEM....!!
Aku yang tengah makan nasi jugak dan duduk setentang dengan Danish nasib baik tak tersembur nasi dari mulut
Aku   : KAH KAH KAH............!!
      KAH ! KAH...!!! KAHHHHHHH.............!!!

Kasi zoom skettt....

Mana la dia belajar/tengok orang pakai getah tempe kat tangan tu jadi style kasi hensemm.....
sampai hari ni pun dia masih nak pakai lagi getah tempe tu kat tangan... pergi sekolah...
suka hati la Danishhh.. asalkan bahagia ha ha ha

10 sweet comments:

☆ lieya latif ☆ said...

keh keh keh ...tu maknenye ana kko nak gelang yg kaler2 tu izan...ntah ape namenye aku lupe, tapi ade laa yg budak2 lelaki besar suke pakai tu heheehehehe

pandai wei anak ko......

Sam said...

jawapan danish tu mmg kelako la.
budak2 skang ni mmg pandai
je menjawab kan..

-wah

ambrynaa said...

Kakakkakakkaka!!! Keluo ayo mate aku gelak iZan!!
Kalau aku dengor live mau tersembur dah. Akakkaka!!
Aisya pun suka pakai getah tempe ni, tapi x penah la
tanya kenapa.

zuhana said...
This comment has been removed by the author.
zuhana said...

kelakar le danish tuh!!!!
dah tahu ke ape yang dikatakan HENSEM sbg seorg lelaki!!!
hahaha mak Long pon suka le...alaaa klu tahu malam tadi dah pi lepak puchong..leh tengok bilik bujang tok danish sekali.....ruginya tak pi sana.....

*∽ IZAN ∽* said...

Re Lieya :

Ma kaseh Lieya.. sepantas kilat ku cari 'rubber band' tuh kat kedaii.. seb baik jumpa ha ha

*∽ IZAN ∽* said...

RE Sam :

Tu lahh.. mamanya pun seb baik tak tersembur nasi dalam muluttt ha ha

*∽ IZAN ∽* said...

Re ambrynaa:
baik nko tanya ecahh.. ntah ntah pakai sebab nak melaram gakk ha ha

*∽ IZAN ∽* said...

Re Zuhana :

Tu la Mak Long ... jual mahal lagii orang suh datang lepak Puchong hu hu. Bilik Danish tu baru separa siap jee.. tapi seb baik Danish dah excited nak tidur kat bilik barunya tuh huhu

umeboshi said...

akakkakakkak! kelakar la danish. getah tempe tu apa kellas! ekkeke.. tapi org lelaki mana boleh pakai gelang. pakai le jam tgn...laaaagi hensem!