Salam....
Ahad yang menyedihkann...!
Status GLITTERATI NUFFNANG ku dah di tarik balik...???
Apa salahku..??? Apa dosaku...???????? 

Pagi tadi masa cek akaun elok je masih berstatus 'Glitterati'.

status pagi tadi

Sambil-sambil buat kerja... siap memasak naik atas balik cek-cek tengok ...
Status aku dah bertukar ke Ordinary (non-exclusive?)
Tell me why...??



status tengahari tadi


Mula aku aktif semula berblog start tengah tahun hari tu tak pernah lagi status aku bertukarr dari GLITTERATI... tapi kenapa sekarangg..?? 


Yang nak tau apa itu Exclusice Nuffnanger@ Glitterati ?




What is an “Exclusive Nuffnanger”??

An “Exclusive Nuffnanger” is a Nuffnang blogger who has NO advertisements from, mentions of, or links to other ad networks originating from SEA, or any ad networks we deem as competitors on his/her blog.


Ada nampak ke aku tepek iklan lain SELAIN NUFFNANG..? Tak teserlahkah ke'SUCI'an blog aku ni yang SETIA hanya SATU Advertiser iaitu NUFFNANG..??


Baru je berangan nak cash out Nuffnang.. dah la di saat blog mencapai catatan UV terbaik ni jugak BE pun mula lenyap...


Telah ku hantar tiket dan ayat terakhir di dalam mailnya yang di balas pantas *5 star!* berbunyi :


"For mCPM ads, the selection of blogs is entirely dependent on the advertisers\' requirements, and the advertising industry is also highly seasonal, therefore there might be times where there are no advertisers looking for a particular group of bloggers for a while "

Tak dan 2 hari dapat reply.. GLITTERATI ku pula di tarik... sampai hati aku di 'anak tiri'kan setelah berbahagia bersama....


Adakah ini isyarat suruh aku cari ' Mak & Pak angkat' baru......?????

8 sweet comments:

Cikgu Dahlia said...

rmai kena ni..rasanya sistem prob..
anta tiket pada Nuff

*∽ IZAN ∽* said...

tu la.. tiket dah hantarrr.. sadiss sadisss

Mama Zharfan said...

kenapa jd gitu? pelik gak..
kot2 ada saper2 iklankan YS kat ur shoutbox or ur comment box...YS tu competitor nuff :) tu yg me paham bila me BW (cuba tanya ardinihumaira.com)..dia pernah gak kena mcm u ie status glitterati ditarik sbb ramai iklankan YS kat shoutbox dia

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

knp jd cm tu ek....sy x penah dpt status glite tu lg...

- zuriey - said...

kita serupa..hope hari ni status awk tue dah betukar..

*∽ IZAN ∽* said...

Re Mama Zharfan :
Tu la memula pelik gak sebab tak de pun buh iklan lain hatta YS pun.. shoutbox pun tak buhh.. uhuk uhuk

*∽ IZAN ∽* said...

Re Zura :
Saya pun tak tau camne leh dapatt.. tapi bila dah dapat di tarik balik sedeyyy la plak hu hu

*∽ IZAN ∽* said...

Re Zuriey :
sama laa.. seb baik la ni dah ok