Salam...

Akhirnya... setelah hampir 10 tahun, aku mengakhiri jua perjalanan ku di Nitto Denko.
Hari pertama, 12.06.2001 ~ 30.11.2010.
Hari ini hari terakhir aku di sini kali ini.

Keputusan yang amat sukarr... 
Kenangan sepanjang hayat. Suka duka.. jatuh bangun aku disini.

Dan untuk kesekian kalinya, aku abadi kan gambar2 tempat kerja dalam blog aku ni buat kenang-kenangan hu hu hu.

Terima kasih Nitto Denko di atas segala jasa dan bakti...

Ya Allah... permudahkan lah segala urusan ku... Aminnn

Office aku terletak dalam bangunan ni






Credit : panoramio

8 sweet comments:

☆ lieya latif ☆ said...

good luck di tempat baru izan....takpe laaa....tinggal kat tempat lame, tapi tetap ingat kawan2 kat sane....so lepas ni kat mane plak wei...semoga sume okey yeak...

yatie chomeyl said...

lepas ni kije kat mana pulak k.izan?

azura samsuddin said...

xpe..kdg2 kite perlu juga berhijrah utk dapatkan pengalaman baru... go3 chaiyok izan

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

dapat kerja mana izan.. apapun mmg sedih tinggalkan tempat lama kan.. good luck tempat kerja baru ok

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

gud luck izan...semoga dpt meyesuaikan diri d tmpt baru...

Cosmedecorte said...

Cepat cepat update nak keje kat ne lak lepas ni. Mana la tau kan... hehehehe ;P

eelobor said...

dpt keja baru ker?

e.l.i.z.@ said...

eh izan keje kt nitto ekkk..kalu gitu, kenal tak ngan miza? normiza binti yusof.
classmate eli masa form1-3