Alhamdulillah Syukur ke hadrat yang Maha Esa...!
Perasaan yang cukup bercampur baur..... terharu.. gembira.. sedih.. tak percaya...??

Balik kampung minggu lepas Emak buatkan bubur pulut merah sebagai tanda kesyukuran..
Terima kasih tak terhingga pada insan-insan tersayang yang mendoakan terutamanya Emak & Abang.
Walaupun nervous pergi 'interview' setelah sekian lama... memang rasa cam nak pengsann..! ha ha

Air tangan Emak


Tempat baru nanti dekat dengan rumah dan di lengkapkan pula dengan 'Day Care'. Walaupun aku tak tahu lagi sejauh mana facility baru ni memberi manfaat untuk aku dan anak-anak. Tapi sekurang-kurangnya kalau2 lah aku tak berBibik dah lepas ni.. kot-kot emergency mungkin anak-anak boleh aku tempatkan disini.

Tatkala ini aku masih menghitung hari...di tempat kerja sekarang yang dah hampir 10 tahun aku berkhidmat.. tempat jatuh bangun aku.. tempat yang begitu banyak memberi pengajaran dan pelajaran. Tempat yang dah menjadi sebahagian dari hidup aku sekian lamanya... rakan sepejabat yang dah macam ahli keluarga.. tempat jatuh lagikan di kenang.. tak akan aku lupakan... *uhuk!*

Perasaan masih terus bercampur baurr... sedih nak meninggalkan.. berdebar nak melangkah ke tempat baru...
10 tahun.... bukan satu jangkasamasa singkat.. dan bukan satu keputusan yang mudahh..
semoga segalanya berjalan lancar dan memberi sinar baru dalam hidupku..
Ya Allah.. permudahkanlah segala-galanya.. aminnnnnnnnnn..!

8 sweet comments:

Em's Family said...

good luck, and all the best in your future undertakings.. bestnyer company ade buat day care..

*∽ IZAN ∽* said...

Re Ems: Thanks a lot dearr..!

eelobor said...

dah istikhorah lum?

BUNGA said...

semoga urusanmu dipermudahkan.. InsyaAllah :)

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

izan, mak mertua mimi pun selalu buat bubur merah ni setiap kali ulangtahun perkahwinan kami tau. mmg sedap kan

wah izan dapat kerja baru ek.. kat mana tu.. apapun good luck, all the best ok..

☆ lieya latif ☆ said...

tahniah izan...wah keje baru yeak.....mesti nerves nak masuk tempat baru kan...insyaallah izanperamah kejap jek sure dah leh suaikan diri....

bubur merah ni mak lieya pun selalu buat kalo ade nak buat ape2 majlis kesyukuran...suke mkn ...sedap, lagi2 boh dlm peti ais....

Me_Bee N Kids said...

Izan ...cam tau je keje kat mane ni ...Err team wah dakke ..?? eniway omedetou gozaimasu !!!

*∽ IZAN ∽* said...

Re all :

Thank you for the wishess..
nervess memang nervesss.. just hopefully semuanya berjalan lancarr..hu hu hu.

Bubur merah ekk.. kalau saje2 memang tak buat kan..? mesti bila ada niat baru ada bubur merah tu walaupun tak tau kenapa bubur merah sebagai tanda kesyukurann.. hu hu hu