Assalamualaikum....

Ahaa.. kepada ibu2 yang dah mula rajin nak buatkan bekal utk
anak2 ke sekolah boleh la tambah menu@ aksesori cam kat bawah nih..
kreastif, comel, menarik & sihat!

Kiriman E-mail : Aleyn

5 sweet comments:

ieda said...

uik .. nie masa telur panas2 ke ?? sbb kalau dah siap masak , boleh ker buat dan jadi mcm tu ...

cantik .. kalau boleh nak buat jugak :))

*∽ IZAN ∽* said...

Re Ieda :
Rasanya masa panas2 terus kopek dan masuk dalam acu kot. Sebab betul gak kalau dah sejuk dah susah nak bentuk . nanti kita test yekk ehehehe

Aleyn said...

Hehehe....macam kenal jer gambar tuh...ekekeke...

Sesuai bagi yg tgh anniversary mood ...macam akuuuu....ekekeke

tinggal rajin tak rajin jer ler....

eelobor said...

hehehe.... ce cube cer cuber dulu eh. kalau menjadi jangan lupa buat entri baru., huhuhuhu

azura samsuddin said...

tahnx for sharing, nice info, leh wat he3