Assalamualaikum...
Hentian Puduraya yang di tutup sejak Mac tahun lepas untuk di naik taraf
kini telah di buka semula kepada orang ramai..!
Berdasarkan tinjauan para pengguna yang di termuramah 
rata-rata berpuas hati dengan 'wajah baru' Puduraya.
Jauh lebih cantik dan selesa dan yang penting lebih sistematik..!

Aku pun banyak pengalaman berulang ke Puduraya semasa zaman2 
menuntut kat UM dulu.. lepas baru kerja pun masa belum beli kereta
masih berulang alik ke Pudu gak bila nak balik kampung uhuhu.
Dan aku ada satu Tragedi Raya kat PUDURAYA ni ehehehehhe.

Anyway aku yakin hentian Puduraya yang telah di naik taraf ni akan memberi
nafas baru pada nadi pengangkutan bas di ibu kota.

Nak tau berita lanjut boleh layari 



Credit gambar Infomasikini

 








5 sweet comments:

Shidi Shah said...

cantik

*∽ IZAN ∽* said...

Re Shidi:
tu lah.. tumpang bangga gak Pudu dah bertukar wajah 180 degree! uhu

eelobor said...

wahhhh....cantik & terbaek ler

*∽ IZAN ∽* said...

Re Eelobor:
Betul betul betul!

ambrynaa said...

Wah.. Canteknya.. Ntah bila la nak jejak kaki ke Pudu tuh..hehe