Salam..

Akhirnyaa...  ku jejak jua Gym yg sejengkal je kat ofis tuh.. yah yah yahhh..!! he he.
Maklumla bulan ni dapat FREE membership masa Wellness day launching tempohari
so lenjan je la


Antara yg menarik perhatian. Mesin daki bukit..? hah..? ntah apa kebenda nama diaa..
redah je laa......


opss..  yg ni macam bike. Tengah slow down sebab baru 30 min 
turun dari machine kayuh kat depan nuuu

  
Yg ni next time plak try.. huhu

Dah nak kul 7, dah ramai yang beransur balik..

Hari tu bet ngan Abang... kalau aku leh turun 7 kg dari yg aku timbang 
kat Petrosains tuh.??!!! ohokkk ohokkk..!!
setakat ni baru turun 3 kg ngeh ngeh ngehhh... 
apa pun... adakah dgn facilities ni aku dapat kalahkan bet papa
semudah petik jari jer..?????

*
*
*
*
*
*
*
Opssss... mungkin tidakk...!!. ngeeeeeeeeeeeeeeee...!!
ingat senanggg kerr... uhuk uhukkk...!
TAPI kalau dapatt.. Papa sila lah stanby apa-apa yg patut.. hi hi hi.
Apapun jejak pun semata-mata gunakan peluang sebulan FREE ni kui kui kuii
apapun *lagi*..... jom sihattt.....!!

7 sweet comments:

eelobor said...

perghh.....patut ler maintain jer kat dalam gambar tuh. hihihi

Cho Zila said...

salam... bestnyer teringin ngat nak gi gym tapi tuler kemampuan kurang sikit...

wahida said...

saya jugak la yg x masuk2 gym ni...doc dah suh saya turunkan 5 kilo neh...huwaaaa!!!

*∽ IZAN ∽* said...

Re Eelobor :
ha ha ha.. pandai gambar tu menipu..kui kui kui

*∽ IZAN ∽* said...

Re Cho Zila : lagi satu masa tuu... sukar betul nak di cari especially yang dah ada askar tunggu kat umah ni

*∽ IZAN ∽* said...

Re Wahida :
Memang mencabar tuhhh!!!

Mama Liena said...

Izan , tang mananye lemak nko tuh ..aku tak nampak pun ..kecik je maintain cam dulu