Assalamualaikum..

Aha nak update citer pasal makan plak he he.
Last month gi dating ngan ex-ofis mate masa kerja Nitto dulu.
Aleyn memang dah nak 2 tahun gak berhijrah ke Cyberjaya
dan alhamdulillah aku pun dah menyusull... dan dalam sebulan dua ni pun
dengarnya En Hubby Aleyn pun akan menyusul pindah Cyberjaya. 
Memang dream place tu work ha ha.

Anyway sebenarnya asal-asal plan nak gi makan kat SABA.Kitaorg pergi
hari Jumaat.. sampai-sampai SABA tu tutup rupanya hari Jumaat ha ha.
So jengah-jengahla kedai2 makan lain dekat situ.. TERmasuk la restoran ni,
Ariana, Iranian@Persian Food restaurant.


Ni sebenarnya memang aku yang nak belanja Aleyn sebab Aleyn jadi testimoni
masa mula-mula nak apply tempat kerja baru dulu huhuhu. Testimoni base on hubby dia
punya experience dan dia sebagai wife pada staff HP hu hu.


Antara menu yang di order


Lauk


Salad  


Kedai dia agak selasa dan cozy juga.. boleh order ikut menu atau pilih dari bar.
Nma menu lupa suda.. tak snap plakk huhuhu


Kitaorg amek fresh juice, dalm bowl kecik tu apa thah.. masam-masam 
macam yogurt


Okeh  dah kenyang.. lepas ni leh jumpa lagi.. bukan jauh jeee walaupun 
masa gi sini pun terpusing-pusing cari jalan sebab tak hafal lagii ha ha

12 sweet comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

As salam Iza..wuiii!sedapnya!!X jemput k.atie ponnnn...hihi

Aleyn said...

Wah...baru upload..ternanti2 gak..ekeke

Wei..aku dok email ko Isnin lepas lg ajak makan..ko tu yg 'BZ' no skrg nak reply aku yerk..dah macam hubby aku jer..apa...keja HP ni mmg payah nak reply email ker..huhu..

Anyway...kita gi makan Isnin depan nak?

Ps : Cam biasa, Aku dah klik kat ko nyer Nuff n HB, jom klik2 kay

juelee said...

wahhh.. nnt leh la jumpe izan ngan aleyn skali... saya pun mmg dok testing kat cyber je

*∽ IZAN ∽* said...

Re K.Atie :
Aha .. soriii yekkk. ad hock schedule. tu pun kedai depan mata terpusing-pusing carikkk.. sampai2 tutup plak tuu adoyaii.. seb baik ada kedai persian lain buka

☆ lieya latif ☆ said...

wah nampak sodap ni...tapi tu laa aku ni lepas mkn kat saba dah mmg tak pandang restoren mknn arab lain dah koooo...sanggup pi saba....ramai2 pun ramai laaa hahahaha....

lepas ni ko kene try kat saba tau...don worry mmg ramai, tapi servis dieorg cepat dan mantop!

ambrynaa said...

Kedai ni satu blok ngan Saba kan? Kat kena review semua tmpt kat cyber izan.. Hehehe

*∽ IZAN ∽* said...

Re Aleyn :
Ye kerr..? olala.. sekarang email masuk tahap ratus sudaa..uhuk! silap2 tak terpandang mail nko tuhh.. kalau nak gather nko sms je la aku hehehehhe

makan punya pasal mesti cepat je aku tercongok depan ofis nko ha ha

*∽ IZAN ∽* said...

Re Juelee:
InsyaAllah.. lain kali leh gather gatherrr!

*∽ IZAN ∽* said...

Re Lieya :
SABA tu dah 2-3 kali jejakk.. tapi gambor semua duk dlmm HP tak sempat nak wat entryy! haha. tapi nasi dia memang sedapp..!
dah try gak 3-4 restoran arab kat sini. SABA paling affordable huhu

*∽ IZAN ∽* said...

Re Zalie :
Blok belakang dia.. tapi kira sebaris gak la dari tepi tuu..

ha ahh.. ada hati gak nak wat. Yg terpegi dah amek gak gambor tapi semua jadi pekasam dalam HDD. kalau sempat nanti aku upload okeh. Dah buat dah label baru 'Cyberjaya' he he

wahida said...

ooo, Saba tutup ari jumaat ye? saya baru plan nak gi mlm ni...huhuhu...

azura samsuddin said...

menarik ni, mmg bolh try, b4 ni try Tarbush jer hik3