Assalamualaikum..

Dapat link dari rakan FB. Perghh.. ngeri giler tangok gambar2
nihh... akibat main mercun kah macam nih..?
 dah macam mangsa perang pun ada..
Hati-hatilah la yekk.. jangan sampai memakan diri isk isk isk.

Credit : Zon bebas.com



8 sweet comments:

MrS. F!zA said...

dh tgk jgk haitu kak..ngeriiiiii

lieyalatif said...

euuuuwww...geli n takut aku tgk...berani ko preggy2 tgk camni....huhuhu....

aku dulu mase kecik penah gak mercun letup kat tangan...mase tu mercun padi tu....boleh aku dah bakar sumbu die pastu nak baling telambat...meletop kat jari aku..berdengung jap otak aku wakakaakakak..sejak tu serik!!

*∽ IZAN ∽* said...

Re Mrs Fiza :
Kan... !ngeri gilosss.. tak dapek nak tolong dah kalo lagu tuh.. adeh!!

*∽ IZAN ∽* said...

Re Lieya :
Ahahaha.. gambar xcident cam ni leh layan lagi.. ehehehe. gambar2 pelik tu mmg di jauhkan lah.. uhuhu.

AHahah..! Seb baik berdengup otak je tak putus urat.. bahyer wehh!
Abang aku pernah la.. mercun member main terjun & meletop dalam poket uniform sek agama diaa.. aku tengok apsal la poket dia belubang itam-itamm.. tak tau la aku camne dia masa mercun tu meletupp! ha ha. tapi org lelaki kann.. ade di kesah nya..? ahahahah

yatie chomeyl said...

eee tak mmapu tgk, scrolllaju2..serammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

*∽ IZAN ∽* said...

re yatie :
memang menangis tak berlagu laa.. uhuhuhuhu

~izan~ said...

berkecai abis..adoi la..tp gmbr2 ni masih jugak tak menakotkan bdk2 lain yg sibuk lg nak main mercun ish ish sih

eelobor said...

huhuuh...tak boleh nak tengok wooooo