Assalamualaikum...

Wah memang masyukk... PM dah pun declare Bonus Raya utk semua kakitangan 
awam.... lebar la senyummm semua penerima tahun ni he he



Najib Tun Razak mempengerusikan Mesyuarat Majlis Ekonomi Negara di pejabatnya di Perdana Putra, Putrajaya, semalam. Turut hadir Muhyiddin Yassin dan beberapa menteri Kabinet serta para pegawai kanan kerajaan. – BERNAMA

FAKTA:
* Kerajaan bersetuju membayar bonus setengah bulan gaji dengan bayaran minimum RM500 kepada 1.27 juta penjawat awam Persekutuan bulan ini.

* Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, kerajaan juga bersetuju memberi bayaran khas sebanyak RM500 kepada 590,000 pesara kerajaan.

* Bonus dan bayaran khas ini akan dibuat pada pertengahan bulan ini yang melibatkan perbelanjaan sebanyak RM2 bilion.

8 sweet comments:

ezan said...

org swasta ni jugak yg xde bonus raya :(

MrS. F!zA said...

sonok utk yg gaji pokok dia BESARRRR

lieyalatif said...

alhamdulillah...dpat la jugak dari takde....bile laa mauu dpt sebulan gaji ke....sebulan setengah gaji ke huhuhu......

azura samsuddin said...

Alhamdulillah rezeki raya hehehe bolehlah topup2 mana yg lubang2 tu ;)

*∽ IZAN ∽* said...

Re Ezan:
Samaleh kita sob! sob!

*∽ IZAN ∽* said...

Re Mrs Fiza:
Sape yg senyum lebar tu menunjukkan 'pokok'nya yg besar la tuhh ahahahah

*∽ IZAN ∽* said...

Re Lieya : Untung la korang wehhh..!!! Yg kitaorg ni memang kena beringat la nak raya tiap2 tahunn..

tahun depan punya claim LHDN wat simpan belanja raya tahun depan aahahah *tu pun kalo sampai...*

*∽ IZAN ∽* said...

Re Zura:
betul tuh..! I pun takat 'tumpang' gembira jekk... uhuhuhu