Assalamualaikum..
Salam pagi Isnin...!
Ahaa... nak cerita sikit pasal BE yang sedang menari-nari 
dalam akaunNuffnang ku ini.....
Yang kelakarnya, aku dapat BE kat blog yang
 tersangat rendah UV nyaa berbanding dengan blog utama 
aku yang jauh lebih tinggi UVnya berbanding blog tuh .! uhuhuh

Sebenarnya aku ada satu Blog yang dah tak aktif means 
dah tak berupdate. Tak yah la aku bagitau blog yg 
mana nanti korang terjah plakk.. kekekeke.
Info kat situ pun suda expired belaka....
Aku nak tutup dah blog tu TAPI malangnya aku dah 
lupa passwordnya..!! Huwaaaaaaaa...!!!!

Sekarang ni bila tengok BE (Buffer Earning) kat Dashboard
Nuffnang, Eh...!! blog ni pulak yang dapat BE padahal 
bila tengok Weekly UV dia 110 jek nko...!
Average sehari tak sampai 20 UV pon...!! uhuhuhu


Berbanding dengan blog utama aku nehh...
average cecah gak le lebih 200 ++ UV sehari..
*idak le tinggi, tapi lebih tinggi la dari blog2 ku yang lain uhuhuh*
Tak de pulak BE nak melekatt.. harapkan campaign CTR jekk....uhuk!


Yang ni pun lepas aku cash out nuffnang hari tu tak de pun
BE nak sudi nak menari-nari..sadis sadiss...! 
Semua BE yg ada ni utk blog 'tu' semata-mata uhuhuhu.


 Moralnya betul lah. Bak kata Mama Zharfan, blogger sekarang dah cecah 260,000..!!
Nuffnang pun bagi BE random pada mana-mana blog yang bertuah...!
*kecuali blog2 taiko la kan*
So UV tinggi rendah bukan lagi ukuran untuk blog picisan cam aku neh 
sekarang uhuhuhuhu.  So siapa yang dapat BE tu korang memang 
sesungguhnya sangat bertuah okeh..!


Moral of the story:
Renung-renungkan dan selamat berBLOG..!! Ehehehehehe 


2 sweet comments:

eelobor said...

emm...ramai gak yang buat entri pasal iklan2 nih. dulu ada gak guna nuffnang, tapi dah lama buang iklan tuh

aanie said...

betul tu..nak dpt be skrg dah x kira uv tinggi dah...tp bertuah sape yg dpt be tu..