Assalamualaikum...
Semalam satu dunia gempar dengan pengumuman kematian Osama Bin Laden
oleh Obama di White house. Gambar-gambar yang di katakan
Osama Bin Laden yang mati di bunuh dengan kesan tembakan di kepala
di sebarkan ke seluruh dunia. Pemimpin satu dunia telah pun memberi
pelbagai reaksi pada kematian Osama..
Walaubagaimana pun gambar yang di katakan gambar Osama mati di bunuh
di pertikaikan kerana mempunyai keraguan dari segi kedudukan gambar
dengan gambar Osama ketika 'Sihat'.
Ada juga yang mengatakan bahawa propaganda kali ini
hanyalah untuk mematikan 'watak' pengganas yang di jadikan alasan utk
Amerika menyerang Iraq & Afghanistan.

Dulu kecik2 kan kita selalu main cari gambar ganjil antara dua gambar
yang kelihatan sama kan? Kalau korang cuba cari pula PERSAMAAN antara ke-dua
gambar 'ganjil' kat bawah ni pulak boleh cari tak..?
Alaaa.. korang kan terror terror kann.. sekali imbas je dah boleh nampakkk...

sumber : Berita harian

Nak lagi jelas ce tengok gambar kat bawah ni... ahaaa.. nampak dah..?
Jasad Osama pun tak jumpa kan..?
Tetiba dah declare di 'kubur'kan di laut...senaAaaaaAAaanggnyerrr!
suka hati mak bapak diaorang je...


Okeh.. korang buatla persepsi sendiri..
paham2 je la Propaganda US yang perasan bagus ni kann..

Leh baca artikel berita harian

dan jugak dari Blog Info Semasa

Wallahualam..
Jika benar Osama wujud dan telah syahid, Al-fatihah. 
Hanya Allah yang yang berhak menilai segala perjuangan beliau.

5 sweet comments:

abu idris said...

Analisis Syahidnya Osama Bin Ladin

Ummi Eisya&Amani said...

propaganda amerika..

Gieyana said...

sokong ckp ur last words..hanya Allah yg berhak menentukan siapa yg benar kan..

eelobor said...

sekiranya benar seperti apa di dakwa, kawan cuma mampu berdoa semoga rohnya di rahmati dan di ampunkan segala dosa2 nya. namum jauh di sudut hati, kawan masih tak percaya

azura samsuddin said...

tulah kan xkanlah mulutnye menten sama jer ... mmg propaganda betul