Assalamualaikum....
AKHIRNYAAAAAAAAAA............!!
Penantian ribuan blogger utk menghapdet & mengomen blog berakhir..
Aku rasa sehari suntuk jugak blogger website ni down..
Boleh view & read blog tapi tak boleh nak login account 
untuk create new entry..! 
Rata-rata blog dalam blog list aku pun aku tengok semua 
status update '1 day ago' uhuhuhuhuhu. 
Kecuali blogger yg host blog diaorang guna wordpress etc tu tak terjejas la.
Yang lagi best lagi last entry aku yg bertitle "SPLASHER ALERT"
pun mising..! .Nyaris-nyaris aku pun tak tidur lena tak malam tadi 
sebab tak dapat hapdet blog..! HA HA HA..!!!!
*Ciri-ciri blogger tegar!* keh keh keh


Anyway blogger website now is accessible. Selamat berblogging balik kepada semua.
Aku rasa jenuh gak le team google inc nak restore balik
system avaibility diaorang nih semalamm .. uhuhuhu.

*Lepas ni kena wat full back up template blog ni. Kot2 tetiba down lagi
tah apa lagi missing sia sia je usaha hapdet blog selama ni uhuhuhu*

5 sweet comments:

eelobor said...

huhuhuh.....buat2 tak tahu jer. dalam hati punya la bengkek giler

*∽ IZAN ∽* said...

Re Eelobor :
Dah agak dahh.. dasar blogger tegar! hehehe

Unknown said...

hehe...tu la pasal...
rindu plak tgk sunyi sepi blogger tegar sume xhapdet blog...ngeee

Ayu Zarina said...

memang tak lena tido...kegesangan tak leh buka dashboard...hehe

Aleyn said...

5 komen dari entry 'Lembu dibakar Hidup2' aku hilanggggg...huwaaaaa