Salam..

Wah wah hari ni ni semua bersenang lenang kat rumah menikmati hari cuti umum 
sempena kemenangan Skuad bola sepak negara yee..
Esok dah masuk tahun baru 2011.

Aku pun nak mengakhiri tahun 2010 ni dengan meng-cashoutkan akaun Nuffnang aku yang tak seberapa nih.. huhu.


Ada lah RM 107.24 yang boleh di cashoutkan. Sikit je tapi berpadan le dengan blog picisan yang tak berapa nak semenggah ni huhuhu.. apapun tetap syukur Alhamdulillahh..!


Aku pun firsttime nak cash outt.. so tabung dah kembali ke RM 0 semulaa..

Selamat tahun baru 2011 semuaa.. terima kasih kepada semua yang sudi singgah teratak kerdil saya nihh..peacee!!!
Dan kepada blogger lain yang turut cashout.. selamat 'menabung' semula untuk sessi 2011..!!
Yeaaahaaa..!!

11 sweet comments:

Nad @ MamaZakwan said...

sama la kite, hehe...takde la sampai ratusan tp cukup puas hati :)
selamat tahun baru sis! :)

eelobor said...

wah....dah banyak tuh duit dia. hehehe

Mama Zharfan said...

selamat thn baru
congrats on ur nuff cash out :)
jom menabung lg utk thn 2011 hehhe

Myvitrd said...

Takpe..sikit2 lama2 jadi bukit..azam 2010 teruskan usaha lagi

kinna said...

ade jugak dari takde langsung..slmt thn baru!

*∽ IZAN ∽* said...

Re Nad :
Happy new year toooo..!! puluh ke ratus ke tetap REZEKI tuhhh!! he he he

*∽ IZAN ∽* said...

Re Eelobor :
ade la sket buat geli geli he he he

*∽ IZAN ∽* said...

Re Mama Zarfan :
thankss.. !jom start menabunggg.. thanks share your tips too!

*∽ IZAN ∽* said...

Re Myvirtd :
Betull.. sket sket lama-lama jadi bukit...! InsyaAllah...!

*∽ IZAN ∽* said...

Re Kinna :

Tu lah.. syukurr...! Happy new year tooo...!!

Ciklinn said...

alhamdulillah..... sila belanja saya KFC 5 ketui.. hehhee

selamt tahun baru...