Salammm...

Pengumuman Hadiah Izan@ SweetOmoide 7th Anniversarry Lucky Draw
beserta T&C.



Hadiah Berupa :

untuk
SEORANG PEMENANG BERTUAH 
melalui cabutan bertuah

Tiket Menonton Wayang di GSC
  *sebab Izan ada GSC membership*

2 x Tiket untuk dewasa

sekiranya pemenang mempunyai anak
penganjur akan turut menghadiahkan
max 2 x Tiket untuk kanak-kanak

T&C :
* Apa-apa saja movie yang korang suka
* Normal seat di mana-mana GSC seluruh Malaysia
kecuali GSC Pavilion KL,  The Garden, Mid Valley.
*Tempahan tiket akan di lakukan oleh saya. Pemenang bagi je
tajuk movie apa nak tengok, tempat & waktu tontonan okeh..!
*Tiket hanya boleh di tuntuk SEKALI dan hendak lah di tuntut untuk satu waktu tontonan sahaja.
* Hadiah tidak boleh di tukar kepada wang tunai
* Hanya anak kandung layak menuntut tiket untuk kanak-kanak
*Tuntutan tiket sah dalam tempoh SEBULAN selepas pengumuman pemenang di buat.

TARIKH TUTUP
11:59PM, 18th Mar 2011 (FRI)

Selamat mencuba yekk!!

3 sweet comments:

SyUhAdA said...

wah..
besnye hadiah..~

Gieyana said...

best2..hrp2 sy yg bertuah tue..:D

Nad @ MamaZakwan said...

salam kak izan! :)

saya nak tgk citer HOP @ RIO
** mana2 pun bleh **
kat ALAMANDA
hari SABTU @ AHAD (16 @ 17 apr)
** mana2 pun bleh **
waktu siang ye
** pukul brape2 pun bleh **

saya gi 1 famili : saya+papazakwan+zakwan

saya takde no kontek akak.. apa2 akak bleh sms saya ek 0133917288

thanks kak izan! :)