Assalamualaikum...

Esok cuti 1 May ada feeling2 ala monday blues tak hari ni? Hehehe.
Kena siapkan keja2 hari ni cepat supaya esok leh bercuti dengan senang hati.
Tak de plan lagi esok nak kemana ni huhu. Kalau Jumaat budak2 sekolah 
cuti kompem dah cabut balik Johor ni uhuk!

Ok melayan wednesday blues sebelum cuti umum labour day esok..
sila jangan muntahh
ari tu ada yg tanya nak tengok hihihi

Tema "Melaram sponsored by Zalora" hehe. Semua top adalah koleksi yang redeem 
dgn Voucher Zalora hari tu. Dipadankan dengan tudung dan skirt labuh/skirt kembang 
dan palazo sedia ada...
Layannnnnn



Tema colourfull...
 masuk ofis 2-3 orang tegur amboiii kemain kalerful ari ni hihihihi.
kasi ceria sket gitewww


Huwaaaa lama giler peram tudung ni sebab tak jumpa baju yg matchhh...
akhirnyaaa keluar juga dari lemari hihihi




Tema : Greennn..


Tema : BlueSSSsss..


sekiann.. alkisahhh..
*sila jangan muntah wahahahhaha*

5 sweet comments:

mama tisya said...

boleh jd model zalora...cantik tudung

Norma NML said...

Cantik :-)

Nad MamaZN said...

cantek!
ada saiz akak senang la..
cam saya payah sket huhu
klu ada pun xcantek hehe

eelobor said...

hehehe....tak muntah pun

nana kimie said...

wah2 akak....memang colourful gambar no.1 tu:)