Assalamualaikum...

Salam pagi Isnin.. selamat melayan Monday Blues... hihihi
Semalam sempat celebrate last minit kat KR Shaftbury Square Cyberjaya.
Untung sekarang dah ada new attraction kat Cyberjaya nu dekat je ngan umah uhuhuh
Sementelah Papa tak berapa sihat.. diarhea sejak hari Khamis tapi 
berlanjutan sampai ari ni.. kesian Papa uhuhuhuh


Happy Fathers Day to our beloved hero, Papa@Abang.
Semoga memperoleh kesejahteraan serta sentiasa dilindungi 
dan dirahmatii olehNya selalu.

We love you so much Papa !!!


Turut tidak dilupakan,
Al-Fatihah buat Allahyarham Hj Mohamed Darom bin Ridwan yg kembali ke rahmatullah
awal tahun ini. Gambar kenangan Aidilfitri tahun 2012 yg lepas...
rindu mengamit arwah abah..................
semoga rohnya sentiasa di cucuri rahmat oleh Nya.


Ya Allah. Sesungguhnya kami redha dengan segala ketentuanMu. Kuatkanlah hati kami
kerana kami pasti akan merindui insan yang sangat kami kasihi.
Kau ampunilah segala dosa-dosanya Ya Allah dan Kau terimalah segala amalannya.
Dia (ayahanda kami) telah mencukupkan kami dengan pengorbanan, 
didikan dan kasih sayang sejak kami di lahirkan. 
Maka Kau lindungi dan kasihanilah dia sebagaimana dia melindungi
dan mengasihani kami sejak kami kecil.

Ya Allah... Kami bermohon di atas kasih sayang dan rahmatMu...
Kau luaskan dan Kau terangilah kuburnya. Kau hindarkan lah dia dari azab kubur Ya Allah.
Kau cucurkan lah rahmat ke atas rohnya dan letakkanlah dia di kalangan
orang-orang yang beriman dan beramal soleh.

Ya Allah... Kau masukkanlah Ayahanda yang kami kasihi ke dalam
Syurga Syurga mu Ya Allah.
Sesungguhnya Kau jualah Tuhan yang Maha Pengasih 
lagi Maha Pengampun.

Amin amin Ya Rabal Alamin......

Al-Fatihah




3 sweet comments:

Nad MamaZN said...

Dekat ngan umah, senang sket kan kak :)

juelee said...

bestnye.. kita tak celebrate pun sbb sedey teringat arwah ayah...

ct@m@n@qieem said...

sronoknye...celebrate ngan en suami...=)