Assalamualaikummm...
Ahaa... semakin rancak cuti sekolah masing2 ya....
selamat bercuti semuaa.. semoga selamat perjalanan pergi dan balik especially time2 musim tengkujuh ni


Sabtu lepas kami sekeluarga ke Perak menghantar rombongan merisik dan bertunang.
Alhamdulillah dah selesaiiiii.... 
on the way balik tak lepas kan peluang menjelajah Cameron Highlandd!
Harus laa kann.. hantu jagung cam aku ni mmg tak leh dengar kalo 'lalu' sebelah CH..
gigih ajak manjat reramai hihih


Sempat la gi petik buah strawberry...
the rest.. lets the picture talk heheheh













WAJIB Beli..!







Eskrem Strawberry!


Dan yang palinggg membahagiakan bila berkunjung ke Cameronn!
sebagai HANTU JAGUNG TEGAR! wahahhahaa


Harus la ku sorang je bertongkol2... bercup2 jagung rebus! wahahahah




Dinner reramai kat Tanah Rata.. siap ada pemuzik jalanan yg baru sampai dari Langkawii.. peh!


Keesokan malamnya terus buat sukiyakii!!! walllaaa memang terbaekkk ni.. my feverett yg
jarang2 ada peluang nak masakkk..!
memang puas la makan kali ni dgn sayur2 segar dari Cameron Highland!
Dengan cuaca yg seram2 sejuk ni mmg terbaekk aaaahhh!!
Esoknya breakfastt pun pulun sukiyakii!!! waaaaa... so heavennn!!


Ok.. tengah packing2 utk satu lagi destinasi percutiann.. musim hujann.. baju lambat keringg arrghhh!
Kompem la berat bag gi jalan kali ni uhuhuhuh

hingga berjumpa lagii.. daaa!

2 sweet comments:

Zura@Iwan said...

alamak..
tergoda nie, lama tk terjah CH
dh la hntu jagung gak, tinginnya nk mkn strawberry CH..huhu

tp tu la musim tengkujuh now,
tk jd nk pegi..hehe..

Cho Zila said...

ala seronoknyer CH.. memang gambar2 cantik belaka.. tang gambar jagungtu memang menarik sesangat...
ayujer berbaju kurung...