Salam...

Esok officially habis berpantang sudahh....
Di sebabkan aku bersalin dah nak kul 10 malam maka
aku berpantang start keesokan harinya so pantang 44 hari
aku habis esok start dari 29hb Dec tu huhuhu.


Baby Dhiya di hari ke-42. Berat dah nak cecah 5Kg nih. 
Diaper Newborn pun dah tak berapa muat.. baju 0-3 month 
pun dah sendat! Hari ni first time kasi training
kat Bibik suh mandikan. Dhiya pun dah gebott.. dah senang nak di pegang.


Rambut Dhiya pun sudah motakkk kena cukur ehehehhe.
Alhamdulillah Majlis Aqiqah Dhiya dah selamat berlansung pada 
Hari MaulidurRasul yang lepas. Nanti akan ku update kemudian yek


Hari ni masak lauk Selar Kuning masak asam rebus,
Sawi masak bening(air) & Ikan bilis goreng lada hitam (sentiasa ada stok).
Habis pantang nanti tak tau la layan lagi tak masak2 rebus ni heheh
*tanduk dah nak naik toing toing toingg!!*


5 sweet comments:

ambrynaa said...

Dhiya dah motaakkkk!! Tapi still cute:)
Tembamnya diaa.. Ali maintain kurus.. Bila la nak debab ni.. Hehehe
Guna kamera baru ke nih? :)

Nad @ MamaZakwan said...

akak...
berat nak dekat2 dgn baby nayli
saya mandikan nayli dh terasa beratnya dah, huhu!
akak mmg fully bf kan dhiya kan?
kejap je rasenya kan..dah nak abes pantang, hehe
(masa mula2 dulu kemain rase lama nak abes, haha!)

azura samsuddin said...

kdg2 lauk org pantang ni pun sedap gak melayannyer tp xleh slalu tu lah 'naik tanduk' nak mkn makanan lain :)

Aleyn said...

Dhiya dah makin bulat la....

eelobor said...

huhuhu.... si dia x de rambut.