Assalamualaikumm.....

USS..?? Bukan-bukannn.. KRU Studio bukan terletak 
kat USS.. Apa..? Nak dapat kad jemputan Yusri..?
Owh pun bukan.. ehehheheh

Eceli ni aktivity semalam pergi berjimba2
dengan BFF kekekek. Kebetulan ada sorang member, Si Ujen
ada meeting lak kat Cyber so gather2 lah memember lain 
yang berkesempatan utk lunch sesama. 

Aku yg rumah sepelaung ni *cewah* kompem la sampai kan
sambil warm up2 makan menu2 yg di rindui ahahahahah.


Moralnya KRU Studio ni terletak dekat je ngan Ofis aku kat Cyber tuh.
Tapi tak pernah pulak terfikir nak amek gambor kat sini..
tapi gara-gara member aku sorang lagi, si Hada  yg ala ala 
DIE HARD FAN KRU
sejak puluh2 tahun lepass.. tu yg aku guide gak ke situ ehhehe.


Masa amek gambar ada kete lalu depan tu, siap org dalam keta tu jeritt
"Jangan lupa post kat Face book!!! " ahahahha. Cam tetau jekkk ekekekek

So moral of the story lagi, kitaorg gi lunch kat restoran Arab, SABA@Cyberjaya.
Hada org pertama sampai, aku org kedua.. maklum la sesama 'cuti' hehe.
Tengok sampai2 je terus 'check in'.. WAJIBBB!

Si Ujen dgn mission bermeeting sambil menyelam minum air ...


Jemaah yang berkumpul hari ni :
Noora, Ujen, Hada, Aku, Ina & Ani


Peace yo!


Antara menu yg di order

Mandi Chicken

Kabshah Chicken

Hanith Chicken

Yg ni tak hingat menu apa.. huhu


Kuah FREE *yg dalam bekas kecik2 tuh*


 APa lagi.. sambil makan gosip gosip dan gosipp heheheheh 


Serius muka makcik berdua nihhh.. lawan tenung2 pinggan ke tenung2 mata hehe



Okeh dah kenyanngg..Alhamdulillah. Nasi nya banyak bangett.. ade yg tak abes makan pun uuhu


Lepas makan gi cuci2 mata kat bazzar @Street Mall


Bleh plak terserempak ngan sorang lagi member kat sana

 
 Settle cuci2 mata terus gi Alamanda.. merendek kat sana plakk


Ngeteh kat Noodle station. Perut masih kenyang makan nasi SABA tadi huhu


Model tak berbayar 1


Model tk berbayar 2.. eheheheh

sempat window shopping.. lepas ngeteh terus balikk umahh uhuhu

5 sweet comments:

nad said...

kak..anak akak??
bb jaga ek?

mama tisya said...

amboi opis dkt ngan kru studio ek..ada jmpa kru tk?menu mkn2 yum2

eelobor said...

huhuhu.... kelakar la yang suruh post kat fb tuh. hihihihi

lieyalatif said...

amboi ko pompuan panjang langkaaah selepas merdeka yeak...i likeeeeeee.....aku pun gitu .....meronta2 rase jiwa nak gi berjimba kan....ni dlm cuti baik pulun betul2...lepas ni dah naik keje dah payah dah kan......

aku tegelak tang post kat fb tu ha ha ha ...tak memasal korang jadi bahan mamat tu.....tapi ye laaa, mmg tu pun tujuannye kan ha ha ha

Aleyn said...

Wah...gathering BFF lagi....aku pun x sampai pun lagik kat Studio KRU tu...hehehe....almaklumlah...bukan hard core fan...hehe