Assalamualaikumm..
Happy belated Hari Malaysia. Doaku agar Malaysia terus dilimpahkan kemakmuran dah rahmat dariNya. 
Ada kawan ofismate berbangsa Cina yg berpuasa 40 hari mengikut kepercayaan mereka sempena Hari Malaysia agar Malaysia sentiasa aman sejahtera katanya ;)



Cuti Hari Malaysia kami sekeluarga mengambil peluang pulang ke kampung menziarahi orang tua. Emak tak berapa sihat.... sakit2 lutut..  Dah jumpa pakar tulang dan dah ambik injection serta supplement. Kesian emak... harap2 Emak cepat sembuh seperti sediakala..... aminnn

Hari Ahad cuaca mendung dan hujan sepanjang hari.. petang Abang ajak ambik angin ronda2. Singgah n lepak kat Teluk Sengat cari rojak ketam... tapi dah habis uhuk!! last2 layan jelah apa yg ada... Emak tak larat nak ikut rehat kat umah je huhu. Tapaukan Mee bandung je kat Emak huhu


Hari Malaysia tu sempat jugak melawat Pusara Arwah Atuk... rindu kat Atuk bila teringat... doa kami semoga rohnya sentiasa dicucuri rahmat oleh yg Maha Esa.... aminn
Jam 3 petang jugak bertolak balik. Jam 11 malam baru sampai gara2 jem kat PLUS highway selepas Pedas Linggi. Singgah toilet hentian sebelah pun queue panjang sampai 20-30 orang!
Kalo cuti ph camni tak sah PLUS kalo tak jem kann.. letih sungguh !




2 sweet comments:

Nad MamaZN said...

Kami xblk kg pun
Sobs sobs
Tp ada gak mcm2 aktiviti hihi

lieyalatif said...

berpuase 40 hari? fuhhh...die berpuase mcm kite gak izan...i mean tak mkn siang jek la kan...mane tau takut2 mcm india punye puase, susu boleh minum....

telan ailiyo gulp gulp gulp tgk makanan tu semua

al fatihah...moga arwah bahagia di sana....