Baru katam tengok Drama ni - Wonderful Life
Hero : Sorimachi Takashi
Heroin : Hasegawa Kyoko
Curi2 tengok time drive pergi/balik kerja..
*危ないなぁぁとちゃんとわってるけど。。。*
Dah 3 bulan.. dah 4 drama hu! hu!
My comment ? 4 star- The very enjoyful+ funny + poyo + 感動 but happy ending!

****************************************************************************
Synopsis

Kirishima is the most famous baseball player in Japan.
However, an unfortunate injury forces him to retire. His family abandons him, and all that's left is a vacant coaching position at a local baseball team for young boys. This club is on the verge of being disbanded—so far, they have never won a single game. Will Kirishima be able to help the club?

Through the television screen, popular baseball player Kirishima tells the kids, "dreams come true." His baseball techniques are so fantastic that he is called the "miracle man." But in reality, Kirishima is an arrogant and selfish flirt who spends money like there's no tomorrow.

Mizuki is a girl who wants to become a lawyer. Her brother plays on Kirishima's team, but can't stand the sight of Kirishima. She hates men who fool around, and especially those who deceive children. Will Mizuki and Kirishima be able to come to a mutual understanding?
For detail
http://www.jdorama.com/drama_814.htm

*****************************************************************************

Drama theme song -
Besttt lagu ni.. layannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

キミはともだち(朋友) (Kimiwa Tomodachi - Hirai Ken)
作詞:平井堅 作曲:平井堅 編曲:松浦晃久

君が笑った 僕もつられて笑った
映し鏡みたいだ 君はぼくのともだち
君が怒った 僕も負けずに怒った
子供のけんかみたいだ 君はぼくのともだち
僕がさびしいときは あとすこしつきあって
うまく話を聞いてくれないか
君の声だけが こころを軽くする
ただあいづちを打ってくれるだけで
はなれていてもずっと
胸の中にいるよ

君が泣いてた 僕も泣きそうになった
だけどこらえて笑った 元気出せよと笑った
君がさびしいときは いつだって飛んでくよ
うまくことばがみつからないけれど
僕の声が君のこころを癒すなら
だだあいづちを打つだけでもいいかい?

さびしいときは あとすこしつきあって
うまく話を聞いてくれないか
君の声だけが こころを軽くする
ただあいづちを打ってくれるだけで
君がいないと 僕は本当に困る
つまりそういうことだ きみはぼくのともだち

1 sweet comments:

aku said...

wahh..lagu tuh camne nak nyanyi tuh
dah ler dlm tulisan jepon
langsung x reti baca


wah..kagum baca entry stroller tu
memang cam Allah tolong pd saat yg tepat
Tuhan itu Maha Mendengar