Dania Aliesya dah pun 1 tahun 2 bulan
Dah cekap berjalan walopon kekadang pandang mcm tak center je berdiri (hu! hu!)
Sangat manja dan menghiburkan dengan telatah 'girlish' nyerrr.
Masih suka dan sangat suka main ba-ba chak. Tak kira la kat mana, tepi tangga, bawah meja, tepi kerusi.. tau tau dia dah sengih2 sebut 'taaaaaaa...'( chakkk)
jap lagi nyorok lagi muka dia... jengah balik 'taaaaaaaaaaa...'.

Senang citer Dania mmg melekat ngan aku & Danish pulak mmg melekat ngan papanyer.
Manja sangat dengan aku (dan jugak papanyer especially kalau nampak papanyer nak gi jalan) sebab...? Masih breast feeding....
Pendek kata pantang nampak muka aku je cepat je mulut mungilnyer
'Nakk..nak...!'
Kalau balik kerja sampai rumah tu kalau aku tak ambil dukung & BF terus memang melalak sakan. Moral of the story - kalau aku yg ambik dia dari rumah baby sitter memang jawabnyer aku drive sambil breast feedingkan Dania! Boleh gitu?


2 sweet comments:

aku said...

hehehe...so cute pic yg lats skali tu
dania tetido ker...?

oo...dania pon lambat leh berjalan ke?
mcm my hadiF la...skang ni baru pandai berjalan..mcm robot habis bateri

and, suka main ba-ba-cak.kekdg kita x layan pon..dok nyorok gak

eihhh..
izan bf sambil driving..? x bahya ke tu...?

*∽ IZAN ∽* said...

Dania pandai jalan masa setahun hari tu.. nak raya tu dah stable sket la sbb kena sergah ngan mama dia, kena pandai jalan sblm raya sbb nak pakai dress.. heehehhe

BF sambil drive... perlukan kepakaran yg tinggi tu kekekeke.
Bahaye gakk.. kena drive slow2 je
and drive sebelah tangan sbb sebelah tgn tadah kepala dia. Tapi sbb dlm kawasan perumahan tu tak la crowded sgt keta so bleh la bawak pelan2.. pergorbanan seorang ibu. hu! hu!