Hari ni 11th 11 Secret Recipe buat annual promo on buy 1 free 1 at 11 outlet start at 11am. Kitaorang kat ofis pun pakat tong2 beli - buy 1 free 1. Nasib baik ada cable baekk punya kat SR SACC tu. Adik ofis mate aku kerja kat situ.. hu! hu!



Tu dia punya ramai orang queue nak beli..dengar nye seawal kul 10 pagi pun dah 2 kali ganda ni orang queue. Nasib baik la disebabkan ada cable cantekkk sampai2 je terus aku dapat apa yg kitaorg book - macadamia white choc & Classic cheese. Kaching !... RM73.50 hu hu. Department sebelah pulak beli Blueberry cheese & Choclate Indulgence. Moralnyer berpesta makan cake la kitaorang hari ni.. semalam baru ada special delivery from vendor Choclate cheese cake...plak
Lepas 'pesta makan cake SR' dengan aku2 sekali pening2 lalat....ZzxxZzZZzZzzz
Over dose makan cake! wakakakakkaak

2 sweet comments:

aku said...

tu die ehh
sanggup beratur utk dpt kan SR cake...?
awal plak tuhhh

sibbaik ader cable kuat kan...

saya nih bukak pngemar cake...

*∽ IZAN ∽* said...

tu la dengar dari member Izan lagi la ada yg tunggu sampai 4 jam setengahh!!!

Haai.. berterima kasih sesangat la ada 'cable'..

Kat pantry tu 5 hari ada lagi cake tu.. hehehe. hari ni last, abeh dahh