Assalamualaikum....

Ya Allah sememangnya sungguh pantas masa berlalu..... rasa baru je habis pantanggg...
sedar2 hari ni Delisha dan pun menginjak usaha setahun ! 

Sesungguhnya fasa ini anak2 memang tengah comellll.... buat apa pun comell.. hatta menangis pun 
nampak comell!! ke'comel'an2 ini lah yang membuatkan penat mana pun urusan sehariann
bila balik menatap wajah2 kesayangan Mama Papa ni hilang semua penat lelah...
kadang2 Mama berharap biar la korang manten comel2 macam ni kann..
tak yah besar2 hua hua hua.
aci takk ? hihihi

So balik kerja semalam Mama and Papa buat preparation sikit...
small celebration untuk meraikan hari istimewa Delisha ni.
Nak ajak makan kat luar pun Delisha pun bukan nyer 
bleh nak makan apa sangat pun kan hihihi.
Penyudahnya Mama tapau  KFC dengan harapan 
Delisha boleh la 'rasa' cheezy wedges dan Kentang putar kononnya

Lepas Isyak baru la wat acara potong kek dan doa selamat sikitt.
Since abang kakak pun dah besar kali ni Mama tak yah la 
interpreme pegang Delisha.. biar Abang kakak je yg handle okehhh 


Wajah bufday girl


Kek Chocolate Moist beli kat Kedai Kek Chocolate Mansion
milik bumiputera kita.


Okey cam biasa.. havoc2 nyanyi lagu bufday sket hihihi


Korang perasaan tak Dhiya... dia dengar org nyanyi lagu happy bufday dia 
yang pakat nanges kekekek. Ini bukan kali pertama yer hihihi

         

Aksi bufday girl nak potong kek chewah chewahh 


Lepas potong kek Papa baca doa selamat sikit.
Mudah mudahan semua anak2 Mama dan Papa sentiasa diberi perlindungan,
dan dilimpahkan dengan rahmat dan kasih sayang olehNya selalu.
Moga menjadi insan yang cemerlang dunia dan akhirat kelakk... aminnnn
Mama Papa sayanggg kamu semuaa tauuuuu


Lepas jamahkan sket kek bufday, wedges and ketang putarr...
kasi upah 'bubur' yang di bancuh dalam susu...
Delisha pun dah ngantuk sebenarnyaaa..
Tengok Dhiya yg sibuk dok belek2 'bunga-bunga' kat dress Delisha..
nampak aje matanyer kan kikikiki 


Untuk rekod... Delisha ni sebenarnya selama ni 
tak nak makan bubur bersuap!!!
Berapa kali ntah bersilat sampai tercampak sudu dibuatnya.
Tak tau la apa yg digelinyaa.. tapi bab 'mengutip' masuk mulut
mak oiii kemain laju.... serammm Mama dibuattnyerrrr uhuuu.


Akhirnya malam sebelum 1st bufday ni lah baru Delisha nak makan bubur!!!
Ni lah 1st bowl bubur dia yg habis makan bersuap.. 
kalo tak mmg kena masuk dalam susu uhu.
Nak makan bubur pun nak tunggu bufday ye nak... hihihi.

Ok Mama dah lega dahh.. lepas ni Mama leh buatkan bubur Delisha pulak okeyyyy

Sekian... al kisahhh



7 sweet comments:

Norma NML said...

Comel anak2 dara Izan...btw Happy Befday to lil girl..semoga menjadi ank yg solehah..InsyaAllah..

*∽ IZAN ∽* said...

Thanks akak... aminn mudah mudahhhhhannnnnnn

Nad MamaZN said...

hepi bday delisha!!!
cantek baju mlm2 ye nk celebrate bday hehe

nape dhiya nanges tu? ksian plak nengoknya hehe

Gieyana said...

Comeynyer anak dara..hepi birthday delisha..:)

Zura@Iwan said...

cute delisha ni..
selamat ulangtahun kelahiran..

Z@i Z@mR33 said...

cptnya dh setahun...

hepi besday delisha

lieyalatif said...

selamat hari lahir delisha...ya Allah dah setahun kamu....terbayang2 aunty gi terjah umah aku tgk kamu tauuuuuu.....

alhamdulillah membesar dgn sihat ....moga jadi anak yg bijak, solehah dan sentiasa dlm rahmat Allah taala...jadi anak yg membanggakan ibu dan bapa yeak delisha.....