Assalamualaikum...
Selamat berhujung minggu semuaa.
Ahaaa... malam semalam balik kerja tetiba Dhiya tunjuk skill yang 
sangat di nanti-nantikan oleh Mama & Papa iaitu skillll......
BERJALAN!!! 

Akhirnyaaa!! Ahahahahahaha
Sebenarnya kali pertama tengok Dhiya berjalan 3-4 tapak 
masa tengah sibuk2 berkemas nak masukkan beg dalam kereta 
untuk balik kampung lepas dapat call emergency dari Pak Ngah,
sehari sebelum arwah Abah meninggal hari tu.
Tapi lepas tu susah nak tengok Dhiya tunjuk skill..
sampailah malam semalamm..!!
Terus laju!!! ahahahahahaha
excited terbabas la Mama & Papa tengok!!!!

So petang tadi bawak Dhiya 'prektis' kat playground dekat
ngan umah sambil pakai kasut. Kasut keramat dari Abang Danish kecik2 lagi tuuuuu....!
Nak ikutkan sebelum ni tatih2 tu bleh tapi kalo lepas tangan je terus je di bengkokkan 
lutut & merangkakk.. grrrrrr...!!
Ikut rekod, Danish berjalan seminggu sebelum 1st bufday, Dania pun dekat2 1st bufday dah
jalan.. kira Dhiya la yg terlajak jauh sket dari 1st Bufday dia.  

Jom layan 'gambar bukti' Dhiya dah pandai berjalan wahahahahhaa!!!





Dan video sekali.. ehehehehheehe



Dan gambar2 Dhiya beriadah kat Playground hari ni... layannnnnnn








Olalalala... setelah berjalan terkedek-kedek.. bangun jatuh bangun jatuh sampai comot seluar, 
kitaorang pun gerak balik rumah dahhh... nanti kita datang 'prektis' lagi okehh!! 


4 sweet comments:

YuS said...

Yeay...go go dhiya...nnt pujuk mama beli kasut lawa2 yer

Gieyana said...

Go go Dhiya...sure cute jer aksinyer...:-)

Cho Zila said...

ala bestnyer..teringat masa anak akak kecik2 dulukan tak sabar nak tengok progress dia...

Nad MamaZN said...

cantek kasut dhiya! :)