Salam  Rabu..
baru balik dari kampung.. cuti 4 hari..
Abah kemoterapi 2nd session.. bawak emak buat 
terapi ozon.. moga semuanya berjalan lancar..

Pagi ni dalam kelam kabut nak ke ofis sempat tengok 
Baby Dhiya tunjuk skill baru! MENIARAP! ahahahhaha
Dhiya dah pandai pusing badan.. tapi biasa kantoi nak angkat kepala.
Bak kata bibik, kepalanya berat! ekkekekek

Akhirnya hari ni sempat gak snap dia meniarap buat kali pertama..! 
Btw, Baby Dhiya dah masuk 4 bulan.. dan 
masih FULL BF..!!! Alhamdulillah!


Mula-mula usha Dhiya yg duk ralit main ngan playpan dia.
Hadiah pemberian rakan2 ofis@kompeni.
 Ma kaseh semuaa..  :D


Dah pandai pegangggg


Dan dah start mengigit...!!! Sejak2 ada gigi ni kann..
Mama pun jadi mangsa gigitan Dhiya.. uwaaaaaaaa!!



Lepas tu mama tinggal pakai tudung jap.
Sedar-sedar Dhiya dah pusingkan badann..!! 
Terus panggil bibik tengok


Badan dah pusing.. tangan masih sangkuttt


Masih berusaha nak angkat kepala.. yahhh yahhhhhhh!!


Akhirnya.....! Taraaaaaaaaaaaaa!!!


Berjaya...........!!!!

Yeay yeayy.. mama sukaaa!!
Gud Job Dhiya...!!!

5 sweet comments:

Gieyana said...

Cepatnya ms blalu..dh bjaya pon Dhiya meniarap..:)

MrS. F!zA said...

wah cptnya bljr menggigit..tklama lg gigit nenen mama plk...hahaha

lieyalatif said...

cepat dhiya meniarap....good gurl.....ko tau izan dayyan tu 7 bulan baru meniarap....tu berat bontot tu haahahahah....

semoga mak n abah ko sihat2 yeak izan....sedih jek tgk mereka tak sihat kan.....

nasazfrog... said...

wahh seronoknye dia main,,, hadif dah pusing2 dah tapi berat bdn...

eelobor said...

hehehe...tumpang seronok tengok gambar anak2 kecik....