Hari ni dah masuk hari ke-8 sejak Hubby pergi oustation. Danish walaupun tak pernah
tanya mana Papa dia *sebab memang belum reti bertanya lagi*, tapi aku perasan sangat lah Danish ni sejak2 papa dia gi outstation sensitip semacam... tambah pulak kalau mama dia tak ada, nampak orang pakai tudung atau orang nak keluar jalan mesti meraung2 nak ikut dan kalau dapat peluk memang kuat giler la pelukan dia tu. Sepanjang papa outstation ni Mak Metua and adik2 ipar temankan aku & Danish kat rumah. Mujurlah ader diaorang,ilang la sket rase 'kehilangan' Danish... Pagi kalau Danish terjaga awal, terpaksa la aku nyorok2 nak pergi kerja. Kalau Danish nampak mama dia masuk kereta tak bawak dia sah2 la dia meraunggg..
Cian Danish, aku dapat rasakan Danish rasa ada sesuatu yang 'missing' and somehow he feel lonely... Then pantang kiter naik suara tinggi sikit nak marah, terus cemik muka & nangiss..!! Sensitip betul....
Tapi syukurlah, esok pagi papa dijadualkan tiba ke KLIA. Terubatlah rindu dendam aku & Danish pada papanyer....

3 sweet comments:

Watima said...

Wah...dah ada blog baru.. omedetou... dengan ini aku menjemput diri sendiri utk merasmikan blog nko yer... mekasih.

Nana pon manja dgn abahnya... masa abah outstation dulu tercari2 abahnya..

rusrie said...

Tina carik abahnyer time nak keluar berjalan jer..hehehhee

umeboshi said...

ok, cik ume dah sampai sini ne. omedetou for the 'new house' ni.