Hari ni hari jadi hubby, tapi yang bestnya hubby tak ada disisi untuk meraikan nye dengan aku & Danish. Hubby pergi mana? Hubby pergi oustation ke Slovakia selama 9 hari bermula dari 5hb sampai 13hb ni. Masuk kali ni dah 4 kali hubby pergi Oustation.Track back history :
1. India : Sehari selepas balik honeymoon * kesian pengantin baru terpaksa duk menumpang rumah housemate lama*.
2. India : Sehari sebelum 1st Anniversarry kitaorang.
Masa tu aku dah sarat tunggu hari.
3. China :Minggu ke-2 Raya Aidilfitri 05* terbantut projek nak beraya hujung minggu*
4. Slovakia : PADA HARIJADI hubby..! Sabor je laaaa.
Yang aku herannyer kenapa la dalam 365 hari setahun organizer selalu pilih tarikh2 penting kitaorang ni suruh hubby pergi oustation... musykil betullll....nande? nande? nande? *why? why? why?* aku sungguh tak fahammm...

1 sweet comments:

Rosecactus said...

Lagi sekali kalo kena tarikh penting gak... ko ikut jer sekali dia gi outstation tu...best apa... bleh melancong..celebrate kat sana..hehe...