Assalamualaikum...

Aha lama tak bersiaran... terlalu banyak cerita sampai tak tau nak citer mana satu.. last2 lansung tak citer. Dipendekkan cerita... blogger mobilephone version corrupt.. last2 lansung tak hapdet wahahaha.

Actually nak citer pasal digital sketch yg sangat cool nih!!
Giler aaa... boleh lukis pakai digital pen je... bukan pakai berus dan warna air tauu...
guna S-Pen Samsung Note 5! Terkagum aku dibuatnya. Lepas dilukis ni terus aku rasa gambar sketch ni lagi cantek dari gambar family potrait asal wahahaha.


Actually dapat kupon utk digital sketch ni lepas menyambar 
Note 5 di roadshow yg berlansung di Alamanda Putrajaya baru2 nih.
Di atas sebab2 yg tak dapat dielakkan terpaksa ku upgrade HP ku dari Note 3 ke Note 5 walopon hakikat nya Note 3 tu masih sangat elok lagi ..... so Note 3 aku ni aku trade in je pada orang..
actually kalau under program samsung masa roadshow N5 ni boleh ke trade in mana2 model Note..
Note 3 punya trade in price @ value Rm800 tau!


Anyway back to the story... sebenarnya kalau rajin duk tadah duduk depan pelukis selamba je dia boleh lukis karikatur kita dengan menggunakan S-Pen N5 tuh... mmg rare sangat pada aku.
Kartunis jemputan adalah Oly Lukis yg kalau tengok website dia ni mmg dasat2 la
hasil lukisan2nya iteww... tak caya try jejak :-
http://www.olylukis.com/

Tapi disebab aku tak mampu nak duduk tadah muka so kitaorg bagi je gambar studio 
then dia lukis kan... hasilnya mmg terkagum sambil ternganga aku tengok wahahhaha.
Ohsem sangattttt!!!


So dari lukisan ni dia printkan T-Shirt (rasa macam nak framekan)
and print to mug... and dapat softcopy yg mana dah selamat jadi gambar profile FB ku ahahahha.


 Road show yg sedang berlansung.... I LOVE NOTE 5 gitewww!!!


Ada event Upin & Ipin



Actully pagi sampai tengahari tu ada concert and graduation day Dhiya.. habis tu terus 
jejak alamanda. Aku sibuk tunggu data migration N3 to N5...
siap service tu yg paling suka... meaning staff samsung tolong aku 
migrate kan contents dari N3 ke N5.. seemless migrationn! 
so whatever dlm N3 selamber je migrate dan terus ready utk aku pakai.



Layan budak2 bergambar dengan maskot...


Balik tu sampai rumah tak dan berapa minit... sedar2 Delisha dah terlentuk .. tertidur kat sofa.
Yang bestnya dalam keadaan BERDIRI hokey!!!!
tu nak menunjukkan tahap kepenatan dia main kat luar satu hari ahahhaha.
Desliha owh Delishaa...... *geleng kepala*

2 sweet comments:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

eelobor said...

perghhhh.....yang dekat t-shirt tu sayang nak pakai woiii.... simpan la leklok. huhuhu