Akhirnyaaa sampai sudah hadiah-hadiah yang dah selamat di redeem kan sempena
yang lepas. Just to recap, hadiah yang telah di menangi ialah
2nd Prize (RM200)
VOUCHER RM50 from ComfyBebe
Baking HAMPER worth RM50 from Sassezz
DIY Craft set worth RM20 from Ms Craft Shoppe
Voucher RM50 from Aivee-emart
VOUCHER RM30 from The Baby Bliss.
*
*
So far ni lah hadiah terbaik yang pernah di menangi.. hadiah memang semua best-best belaka dan antara yang paling aku suka ialah sheet and matressess protector dari The Baby Bliss. Since Dania pun under potty training sekarang memang baby sheet ni sangat-sangat berguna!
Ni pula hadiah yang di redeem dari Aivee Mart. Sepasang Long Sleeve Shirt with cap untuk Danish dan Dania *wink*
Ini pulak DIY Craft set dari MS Craft Shoppe.
tengah fikir nak buat craft apa yg comellll.. he he
Seterusnya, Baking Hamper set fom Sasseez. Nampaknyer kena cari gali balik peralatan baking aku yg terus jadi 'perhiasan' semenjak bake cake utk Abang & Danish 3 tahun lepas! ha ha
Yang ini pulak dah booking tapi belum comfirm redeem. Disney Car swimming trunk dari comfybaby. Danish (sibuk suh buh kaler RED kat name dia... sabor je la)yang excited sangat pilih !
Anyway, terima kasih yang tak terhingga sekali lagi untuk para pengajur pertandingan MOBS END YEAR CONTEST dan juga para generous sponspor. Hadiahnya memang semua best bestt!

3 sweet comments:

Unknown said...

wah best2 jugak hadiahnya kan izan..

eh eh saya sebenarnya nyaris nak redeem baju dari aivee mart tu.. memang 2-2 baju yang awak pilih tu saya hampir2 nak redeem.. tp akhirnya saya pilih lain sebab saya dah redeem banyak baju guess untuk emily.. so dari aiveemart saya pilih baju farhan la pulak.. heheheh

☆ lieya latif ☆ said...

wah bestnye!!! mmg menarik dan meriah adiah2 tu....murah rezeki ko beb....ko rajin masuk contest.....aku ni konon nak masuk, tapi tak pun hik hik hik...ape2 pun aku tumpang gumbira!!

ambrynaa said...

waaaa..banyak nya hadiahhh..aku pun dah redeem 1. satu lagi belum apa yg aku order x der stok lagi katanya :(