NEW GADGET
Aku memang addicted snap piccas... (sifat khas seorang blogger bak kata Farah Amoi). Hobi yg dah berbelas tahun kott! Bezanya dulu camera pakai filem, dah print baru bleh tgk gambar. La ni semua dah pakai digicam. Gambarnye tak nampak tapi sedar2 dah beribu2 lemon. Tapi , hobi yg dah berbelas tahun ni masih tetap tak menjadikan aku seorang photographer professional he he. Jauh panggang dari apilah org kata. Maklumlah setakat buat koleksi peribadi je kan hua hua hua! Walaupun begitu tanpa aku sedar HDD PC aku pun dah nak meletup simpan semua photo yg aku snap... tak kisah even quality just utk own collection je pun. Yang penting sentimentel value yg terpapar kat gambar tuh! Aku pun naik fenin mana nak simpan gambar2 yg dah berpuluh-puluh GIGA nih! Last-last ZASSSSSS......!!! Tanpa aku sedar aku dah bawak balik sebijik External Harddisk 1 Tera Byte which means equal to 1000 GIGA BYTE!! Terus lengang HDD PC aku... lega sket kepala.. heheheh
YANG CUTE

Aku sebenarnya singgah 7 Eleven nak beli barang lain. Ternampak plak benda alah kat bawah nih! Kicap 3 perasa dalam satu kotak. Sizenya alahaiiiiiiiiiiiiiii.. comellllnyerrr! Tak pernah plak aku jumpa sebelum ni. Isipadu 60ml.. aku terus sambar bukan sebab nak kicapnya, tapi sebab ke'comel'annyerrr! Tak cecah tinggi sebiji teko pun. La ni masih ada kat rumah jadi bahan perhiasann... wakakkaakkaak!

SUSHI KING RM2 BONANZA is backk!

Last but not least, to sushi lovers.. jangan lupa serbu SUSHI KING for RM2 BONANZA PROMOTION starting from this coming 13th April to 16th April 2009! Bestttnyerr!! Bestnyerrrr!!! Nyumm! Nyummm! Nyumm!!!! Boleh makan sampai lebammmmm!!! hehehehhehe

5 sweet comments:

umeboshi said...

lor...kalo takde kad member, tak leh la dpt RM2 bonanza promotion ni ek?

*∽ IZAN ∽* said...

To Umeboshi:
Kalau tak ada card bleh la buatt.. RM12 pas tu ada la dia bagi gist - Chopstick box ke, mug ke or calendar sushi king kerr..tak sure la tahun ni punya gift. Pas tu bleh valid setahun. Berbaloi kalau ada card gi time bonanza.. makan salmon berpinggan2 pun tak riso nak membayornyerr! heheheheh

Name: Wah said...

Eii dah lame tak mkn sushi.. Ini kalo makan ngan geng baru le syok.
My hubby tak mkn sushi laa.
Izan, satu kad tu bole share ke???
I means, bole bwk org lain ke?

*∽ IZAN ∽* said...

Ye kerr...? Train la slow-sloww.. hehehhe. Card tu boleh share. Kira siapa yg bayar tu kena ada card tu la utk entitle promo bonanza.
My hubby no problem.. semer bleh bedalll heheheheheheh

Cho Zila said...

>>salam izan..
>>akakni suka gakler sushi sekali2 tapi hubby memang idakler.. cam bestjer ni sebabnyer sekali2 makan pizza nak membayonyer bole tahan gak.. padahal makannyer idakler kenyang banding ngan makan nasik.. (keh!keh!)