Hari ni hari ke-3 Sushi King Bonanza promo. During sushi bonanza Purple.Red.Pink (especially) plate yg RM6.RM5.RM4 setiap satu akan hanya berharga RM2 sahaja! Jadi aku dan Abang ambik cuti half day utk date sambil2 terjah Sushi King sebab nak elak sesak kalau pergi time Lunch or dinner he he!
Apartment 1 - Suku masa pertama
Lepas zuhur aku & Abang berjanji utk jumpa di Alamanda Putrajaya. On the way sempat lagi aku singgah R & R salin uniform.. rasa cam budak sekolah ponteng sekolah plak! Huhuh

Jam 2 kami dah pun berada di Alamanda Putrajaya. Sebelum tu Abang dah beli 2 tiket Fast & Furious 4! hu hu ! Sushi King - Kalau yg tak tau tu lokasinya kat bahagian luar depan kolam air pancut berdekatan dengan Carefour G floor - G84.
Salmon

Premium Raw Scallop (Hotate)

Aiskrim Rm7.90
Anyway kami sampai terus dapat seat. Booking utk 2 lagi seat - Ijah & Along. Tak tunggu dah org2 yg lambat ni Aku & Abang dah ngappp ngappp dulu laaa.. sambil makan & chit chat, Ijah sampai 45 minit kemudian... dan Along sampai 15 minit selepas Ijah sampai menjadikan paling lama aku lepak Sushi King - 2 Jam! Hasilnya.. 2 apartment setinggi 34 tinggkat utk 4 orang makan hehehehheApartment 2 - Suku masa kedua
Lepas makan Along & Ijah balik ofis. Lepas Asar, kira-kira 4:50pm tayangan Fast & Furious 4 bermula. Pada aku memang best citer nih. Walaupun Abang komen scene car racing thrill tak cukup aku tetap bagi 4.5/5.0 bintanggg!
Balik malam tu aku masih kekenyangan sebab makan sushi cam tak hingat dunia and sempat lagi habis sekotak pop corn dlm panggung sbb Abang pun tau aku memang hantu pop corn bila tgk movie. So malam tu aku sediakan hidangan ringkas steak burger untuk Abang. Taraaaa!

Last but not least, thank you so much Abang for belanja full day dating package! Luv you lahhh.. muaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!

4 sweet comments:

☆ lieya latif ☆ said...

oooo patut lee lieya tgk kat sushi king ari tu beratur smpi keluar2..rupenye ade sales yeak....hi hi hi ingatkan kedai bajujek ade sales, sushi king pun ade...ala rugi laa lieya tau lambat....lieya pun peminat sushi tau.....nyum nyum...terbayang2 plak tgh gigit telo ikan salmon tu.....

umeboshi said...

best aaa..makan sushi sepuas hati nyerrr!!! uwaaa.. ii ne...

Unknown said...

Hai dah lamanyer tak pekena Sushi, promosion sampai biler ek? kat alamanda jer ker or kat outlet lain pun ader promosion...? bleh gak test kat anak....so far kita sorang jer in the family yang gemor...

ina_syuk said...

mcm sedap jer tgk sushi nih..tp tak minat..huhu