Betul lah kater orang, patah tumbuh hilang berganti... walopon tak sama dengan yang asal.
Dulu masa Danish pecahkan tutup nabe (periuk seramik) kesayangan aku tu ingatkan lamer la
aku 'mogok' buat steambot... rupernyer tersangatlah tidakkkk! *sila refer entry sebelum ni - Tamat riwayat*
Last saturday ofis mate aku datang beraya ke rumah dan adelah yang request nak makan steamboat. Dah dari tahun lepas di requestnyerr.. dari aku buat open house tahun dulu, sampai mengandung 9 bulan dah bersalin.. sampai dah pecah dah pun tutup periuknyer...heheheheh. Tu pun aku dah pesan awal-awal.. kalo aku gi cari ader, ade la rezeki diaorang nak rasa steamboat kat umah aku

Last-last aku carik jugak la nabe baru ditanahairku ini....jumpa kat Giant.
Mase tu aku gi shopping kat Mydin Subang. Malas keluar parking aku
menapak jek dari Mydin ke Giant (hubby kerja & budak2 anto pengasuh). Seb baik ader 10 1/2 inc nyer size. Boleh la tuuu malas nak pikir banyak aku pun sambar satu, esok bebudak ni nak datang umah dah. Rege kat situ tulis Rm12.99. Mase aku bayar, 'tingg..' RM9.99 rege nyer keluar kat mesin cashier. RM9.99 jekkk..? aku ngan senang hatinyer pun bayar lerrr..
Make nyerrr, perkenalkan.. mulai ari ni nilah nabe baruku.. bak kater ofismate aku "... tak feel la kak?" ye larrr tuuuu... nak buat cemanerr, rupernyer aku dan nabe tak dapat nak dipisahkann..muahhehehehhehe

0 sweet comments: