Assalamualaikum....

Dunia menyambut Hari Ibu pada hari Ahad lepas, 8hb May..
Dalam Islam ... hari hari ... Hari Ibu... hari2 kita harus mengenang ibu bapa kita...
sekurang2nya dalam solat berdoa untuk kesejahteraan mereka dunia akhiratttt.. InsyaAllah..



Hari Jumaat tu sampai2 rumah Dhiya dah tak sabar terus keluarkan 
Kad Ucapan Hari Ibu beserta bungkusan berisi coklat bagi pada mama dia..
kemain excited dia wishhh walaupun dalam malu2 tersipu2 nak sebut kikikiki
tengok ambik gambar dah terjelir lidah sebab nak coklat dalam bungkusan tu.. eh 
kata nak bagi mama tadi?? kikiki

Dania pulak bagi sekuntum bunga rose.. katanya beli kat koperasi sekolah..
pakai duit belanja la tuu uhuhuhu



Hari Ahadnya tu Dania keluarkan 1 lagi kad.. terlupa nak kasi hari
Jumaat tu katanyer..
wahh kemain siap lukis kartun bagaii.. 
Dania ni kat rumah siap buat komik kartun..
lukis kartun berdialog kat kertas A4 lipat 2 lepas tu dikepil jadi macam 
buku komik hihih



Paling terharu kata2 dalam ucapannya tu berbunyi
"  I Love You
Dania Aliesya :
"Dania sayang mama.. mama ajar 
Dania yang Dania tak tau
Mama ajar Dania al-Quran
Mama Bagi Dania Sticker Mama
Buat Dania sangat suka
Dania Sayang
Mama "

Macam tu lah lebih kurang bunyinyer..
Dania suka sangat sticker baju kartun yg boleh lekat2 tu..
kalau zaman mama kecik2 dulu kertas tebal sekeping bentuk patung dan pakaian dia
boleh tukar2 baju dia.. la ni style sticker boleh lekat dan tanggalkan


Pagi tu bila macha eskrem naik motor lalu semangat dia tahan motor eskrem tu
nak belanja mama eskrem katernya walaupun hakikatnya
 bukan mama sorang je dia belanjer... semua orang dia belanjer hehehehe.
Terima kasih anak2 Mama yang peluk cium & wish Mama termasuklah Papanya sekali...
sayang kamu semua... kamu2 lah semua harta Mama dunia akhiratt .. 
kamu2 lah motivasi  perjuangan Mama sehari2 .....muahhhhhhhhhh!


1 sweet comments:

Aaron Grey said...

Hi, can I contact you through your email? I've something to share that might interest you.

Aaron
aarongrey112 gmail.com