Assalamualaikumm....

Alhamdulillah alhamdulillah Alhamdulillah.... 
masih diberikan peluang oleh yg Maha Esa untuk terus bernafas dibuminya ..
Hari ni bertambah setahun lagi usia kematangan chewahhh... tiap2 tahun actually hari jadi aku ni jatuh pada Japan Public Holiday jadi boleh la ambik cuti kalau nak berjimba heheh. Biasanya tarikh2 ni aku and BFF Ojosama akan buat gathering. Tahun ni tarikh sorang lagi bufday bff yg dipilih april lepas so tahun ni aku ambik cuti buat treatment untuk diri sendiri hihihi

Pagi2 dah set appointment kat Glow & Glamour Puchong.
Asal2 ada ambik treatment masa lepas bersalin dulu..
ambek pakej masa dalam pantang bleh la gii... lepas naik kerja
tambah plak maid dah habis kontrak makin susah la aku nak gi tempat2 macam ni 
kalau tak ambik cuti kannn...

so FINALLY.... pakej aku pun banyak berbelen lagi tu.
Last2 tukar mintak buat faciall... so boleh la convert beberapa session
dgn facial makanya pagi semalam dah tercegat kat sini. 
Tu pun sempat lagi pagi tu aku berkejar ke kedai hardware beli barang kontrantor yg tak cukupp.. 
sabor je la kannnn


Tu dia machine dia.. mcm canggih sangat je kan.
Ari ni aku pilih Anti Aging Facial...
almaklum lerr.. umur dah sekian uhuuuuuu
Tu pun beautician komen kulit muka kering..
aku punya moisturizer mmg dah habis pun
tak sempat 2 nak gi beli uhuuu


Habis treatment dalam pukul 1 tengahari... paling bila dia buat double mask.
And sempena birthday dapat FREE Neck treatment gitew.

Abang pulak ajak lunch date hari ni yeayyy!
Tengahari tu Abang ambik aku depan G&G terus gerak ke IOI. 
Abang ajak gi makan Japanese Food so terus la cari Sakae Sushi.

Sakae Sushi ni menu order online jekkk


Hari ni terasa nak makan lunch set diaa... tak mo sushi atas conveyor la kononnyerr

Banyak menu bergoreng plak kali ni... rasanya kalau gi Jap Rest makan sushi jugak yg lagi sedap wahhahah


Ada Genmai cha kat sini! Sedapp! lama tak minum. lagi satu aku suke mugi cha.
 macam beras terbakar gitu lagi sedapppp! Harga RM2 free refill.


Terima kasih pada En Hubby jauh2 datang dari Ofis pick up and 
gi lunch date. Terharu sangat okehh.. terima kasih banyak En Suamii muahhh!


Eh bufday girl *sangat*. apsal buat mata sepet..? motiff?
tak tau ahahahha


Lepas settle lunch petang ada appointment dengan Dentist pulak.
Bulan ni bulan terakhir fiscal year 2014. So last kalau nak 
buat rawatan gigi dah claim pada company. terbaek.
So aku gi scalling and service gigi yg mana patut.


Aku memang regular customer kat Klinik Pergigian Nurul yg terletak di Bandar Puteri Puchong ni.
Cosy tempat ni. Lau bawak budak2 pun banyak mainan mmg derang boleh ralit main kat sini.


ALhamdulillah.. selesai 'manjakan' dan 'service' diri sendiri hari ni...
peluang yg bukan selalu ada hihi.

Sekiannn

2 sweet comments:

lieyalatif said...

seb baik ko takde buat mandi susu, lulur bagai tu kalo tak mmg lengkap dari hujung rambut sampai hujung kaki pakej manjakan diri sempena besdey haahahahaahah...

aku lagi dah lame tak buat facial...muke dah berkerak2...picit sendiri jeee laa gamaknyer kaakakakaakakaka...

sedap lak tgk sakei sushi...lame tak pi dah...dulu ade laa dlm 2-3 kali lepak kat ioi tu....

selamat hari jadi beb...may Allah bless u n hepi2 sokmo...

arysha_fayyadh said...

Assalam izan,
nak tumpang tanya
sake sushi ni ada sijil halal ka???
he3
iols nakg mkn kat pennag ni
takdak org melayu pun
isau pulop
tu yang tompang tanya tu he3