Salam

Farewell PART 3 yang bertempat di Ole-Ole BALI, Empire Subang. Sessi kali ni bersama-sama staff2 department aku.Session ni is eceli 5 IN 1. Gambar-gambar di cilok dari blog Affa, salah sorang x-staff MIS jugak. Maklum la kamera satu je yg aktif waktu tu. First time gi makan kat sini.. memang suasana cozy & relaxing gak sebab open air. Makanan memang superbbb!

 Sessi pilih menu.

Aku dengan menu 'Nasi Campur ~ Ayam'

 Affa jeling pinggan aku.. cam biasala.. kalau aku yg makan confirm nampak lebih sedapp walaupun menu sama.... nyesal la tu.. he he


 En Khalib. Bos kepada Bos.

 En Khalib ngan kitaorang

 Azah... 

 Sessi sembang sembangg   


Muka lega Fauzi.. dia punya menu last sekali sampaiii hu hu hu 

 Firdaus..  muka risau je.. tak kan tengah develop script dalam kepala kott.. he he

 Okehh.. nice shot dari Anuar.. gelak apsal tah huhu 

 Sessi ucapan

Fauzi ~ Confirmed !

 Fariza ~ Welcome!

 Affa ~ Farewell 

 Aku ~ Farewell hu hu


Sessi bagi hadiah kenangan

 Terima kasih K.Jun, terima kasih semua...!

Sejambak bunga..? oh terharunyaa.. terima kasih bebanyakk..!

 Kejap cerahh.. kejap mendungg.. kejap hujan.. cuaca tak menentu betul hari tu isk isk



Bergambar beramai-ramaii... InsyaAllah jumpa lagi nanti 

4 sweet comments:

eelobor said...

minggu nie minggu farewell jer. dah pasang niat nak ke empire subang, tapi asyik tertangguh jer. apa yg best kat sana?

*∽ IZAN ∽* said...

Re Eelobor :
kat sane byk tempat makan kottt... shopping sou sou.. tak banyak sangat tapi yg ada mmg class.. Butik coach pun ada.. hu hu

umeboshi said...

empire? opis ciknoora kat sana le. tapi belum pernah makan kat mana2 restoran kat situ. hari2 bawak bentou. mahal beb! heheh..

ambrynaa said...

Hare toki doki Ame :)
Bila la aku nak merasa mkn kat Bali nih...