Salam....
Pejam celik pejam celik dah tengah bulan December yekk.. 
aku barang skool Danish pun tak prepare apa lagi.
So pagi tadi since skool Danish buat open day so kitaorang pun pergi la settlekan yuran dan ambil uniform.
Tahun ni Danish sambung skool kat Krista Nusaputra lagi untuk batch tahun 6.

So lepas settle tu terus la gi Mydin USJ. Ingatkan cari stationary apa yang patut. Beli la bundle.. beli banyak terus dgn harga borong. Save sket. Hilang satu ada spare banyak ha ha ha.

Masa sampai tu dengan ruang legar utama dia ada promosi SAFI BALQIS. Produk terbaru UNZA (M) Sdn Bhd. So ada sekali duta produk, SHILA AMZAH.
Cantik orangnya.. tinggi lampai. Shila sempat sampaikan satu lagu.. OK laa. .terhibur gak aku tengok hu hu.

Lepas makan baru aku singgah la ruang legar tu beli Safi Rania GOLD set. Ada promo.. selalu harga untuk 
Pencuci muka ( RM 14 ) + Toner ( RM 14) + Serum ( RM 33 ) =  RM 61 tapi kalau beli set siang terus cuma RM 48.90 je.. TAPI hari ni harga promo dia cuma RM 39.90!! Banyak diskaun tuhh!
So aku pun beli la set siang dia. Sebelum tu dia cek kulit pakai alat dia advise beli scrub. So beli la scrub satu.. huhu.


Bila gi bayar kat kaunter, sale promoter tu bagi 1 cleanser PERCUMA, 1 payung PERCUMA, 1 sample SERUM Safi Balqis Perfect 10 PERCUMA then dia kata boleh pergi photo shoot gambar dengan En Hubby dan diaorang akan print sekali pun PERCUMA...!!!
WAH...!!!!!!!!!!! Berbaloi-baloi nih..!!


Produk baru yang di promosikan - SAFI BALQIS Perfect 10. 
Untuk kecerahan kulit dalam masa 2 minggu katanyer.

Produk promosi

 Ni set yang aku beli. Set SAFI RANIA GOLD Siang + Scrub Safi Balqis. 
Percuma cleanser & Serum tu

Ini series Safi Rania GOLD.


Danish & Dania bergaya atas stage. Dania sibuk nak pakai baju kurung hari ni. Aku lak pakai jeans & T jee.. suka hati laa.. he he

Sessi photoshoot. Ada org touch up make up sket.. 

Ni gambar aku yang sedang di edit utk di print kan he he


Ni hasilnyaa yang di bawa balik ke umah.....
Cleanser free tu leh la aku simpan spare letak kat ofis he he.
Paling suka ada gak gambar aku ngan Abang.. sebab susah kitaorang nak bergambar berdua sebenarnyaa...
Anyway timer kasih daun keladii...
Memang berbaloi-baloiiiiiii..!!

12 sweet comments:

Ayu Zarina said...

memang berbaloi2 izan..sebabnya:
1.harga set siang tu...memang murah betul...btw ayu pun baru jer guna safi rania gold..semalam baru tambah produk krim pelembab siang.

2. wah wah...cantik gambar cover tu...sangat romantik ok..

3. banyak benda free lagi...nak jugakkk

BUNGA said...

wah. bestnya.. siap dapat ambik gambar berdua free lg.. jeles i :)

eelobor said...

wah...hebat gitu, siap jadi duta lagi. hihihihi

azura samsuddin said...

mmg beshla, beli sket tp lebihnye berbaloi2... dpt tgkp gambar pastu print percume lagi, sape xnak... hehehe

☆ lieya latif ☆ said...

wei mmg berbaloi2 la izan...glamer ko...aku pun teruja tgk tau...pakkan jek aku tak pakai produk nie...tapi mak aku pakai....heheeheh soh mak aku beli pastu aku yg photoshot okey tak hahahaahha....

betul tu izan...anak masuk sekolah ni siap sedia laa duit2 heheeheh

Anonymous said...

beshnyer.tapi jenama nie best gaklah..dari remajalagi dok guna.baupun wangi..tapi safi gold tak try lagi..nie ah semakin tua kena pakai serum lah ye dak?

*∽ IZAN ∽* said...

Re Ayu :
betul betul betull! memang berbaloiii..!! Izan pun memang pakai krim pelembap siangg.. malam je takk

romantik..? cameraman yg suh posing cam tu ha ha!

Nak gak ce tunggu kot2 dia buat road tour kat johor plakk!

*∽ IZAN ∽* said...

Re Bunga :
tu laa.. dah beli baru tau ada photoshoot free. rezeki hu u

*∽ IZAN ∽* said...

Re Eelobor :
Ha ha haa.. yok yok o je dia edit cover page tu buh nama sendiri he he. jgn tipah tertipu sudahh hehe

*∽ IZAN ∽* said...

Re Zura :
tu laa.. beli dapat diskaun pun dah rasa berbaloi.. ni kan pulak ngan FREE item lagik huhu

*∽ IZAN ∽* said...

Re Wan :
tu laaa.. elok gak pakai serum tu. Now both series pun dah ada serum - Safi rania & safi balqis

*∽ IZAN ∽* said...

Re Lieya :
memang ada je yg beli photoshoot ngan mak eh. Sebab dia leh max bergambar 2 orangg.. dah jadi cover girl tu cantek jeeee...!

betul2.. naik sekolah ni sedia je lah $$$$ he he