Salam..

5th Dec 2010. Selamat Hari Ulang tahun buat En Hubby tersayang..!
Semoga hari lahir tahun ini lebih bermakna buat Papa. Doa Mama, Danish dan Dania semoga Papa terus sukses dalam apa jua bidang yang di ceburi, sentiasa di berkati oleh yang Esa, di limpahkan nikmat rezeki dan di kurniakan dengan kesihatan yang baik. Dan yang penting semoga Papa sentiasa berbahagia dengan gelak tawa, manja, menjeng & semua keletah Danish & Dania yang semakin membesar  nih..! he he



Untuk tahun ni julung-julung kalinya Aku tempah Cup Cake..! Pertama kali dalam hidup nih!! uwaaaa... exciteddddnyer aku rasa.. he he he. Seronok & tak sabar tunggu cup cake ni siap! Gara-gara jatuh cinta dengan ke'CUTE'an cup cake anniversarry Eliza baru-baru nih. Thanks for sharingg! *wink*
So Cup cake di di tempah dari Cup-eCAR. Gazzilion thanks to Ika..! Since 3-5 hb ni aku sibuk kat kampung  dengan wedding SIL ku maka decide tempah cup cake dr KL siap-siap bawak balik kampung takut kat kampung kelam kabut & tak sempat tempah cake. Cup cake ni pulak kalau guna fondant tahan seminggu so sesuwai sgt laa.. hu hu



 Suka sangat aku tengok bentuk cake ala 3D ni.. hu hu



Tema ~ Badminton & Tennis. Since Abang suka sangat tengok channel badminton & beriadah main badminton *peace...!*


Dec ni ada 2 orang celebrate bufday sama.. Abang dan anak sedara aku yang paling bongsu buat masa ni, Ayra 1 tahun. So aku orderkan sekali cup cake untuk Ayra. Hasilnya.....


 Uwaaaa... kiut kiuttttt.. aku pun silap2 sayang nak makann.. he he


 Happy Bufday to Ayra on 7th dec jugakk.. moga bertambah kiutttttt, cerdas & ceriaa..!!


Anyway.. untuk mengelakkan cup cake ni di 'terjah' oleh para puteri dan putera ku termasuk anak2 saudara ku, maka aku bungkus kan cam hadiah cam kat bawah ni bawak balik kampungg.. selamat.. he he

0 sweet comments: